تغییرات جالب در گوشی های ویندوز 10

تغییرات جالب در گوشی های ویندوز 10

از زمان انتشار ویندوز 10، مایکروسافت روی هماهنگ کردن گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی کار کرده است. این شرکت قصد داشت جدا از نوع دستگاه، تجربه ای یکسان را برای کاربران رقم بزند و با به روز رسانی رد استون 2 (Redstone 2) که در بهار 2017 ارائه خواهد شد به این اهداف خواهد رسید.

این شرکت به طور خاص در تلاش است تا نما و UX یکسانی را جدا از نوع سیستم عامل برای همه ی کاربران به ارمغان آورد. صفحه ی تنظیمات وای وای از دیگر قسمت هایی است که به نظر می رسد دست خوش تغییرات است. طی تحول بعدی طراحی آن با الهام گرفتن از طرح صفحه ی وای فای در رایانه های شخصی، متحول خواهد شد. 
در پیش نمایش های توییر (tfwboredom) که توسط کاربران از آن چه که برای صفحه ی تنظیمات وای فای تصور می کنند، طراحی شده است به نظر میرسد که این قسمت در گوشی های ویندوز 10 مشابه همین صفحه در رایانه های شخصی است که ویندوز 10 را اجرا می کنند. با این دید مایکروسافت نه تنها با نگاه از مد افتاده به گوشی های ویندوز 8.1 نمی نگرد، بلکه تلاش های خود را برای هم گام سازی هر چه بیشتر رایانه های شخصی و گوشی های ویندوز ادامه می دهد.
اگر شما کاربر ویندوز 10 باشید و حداقل برای یک بار به صفحه ی تنظیمات وای فای مراجعه کرده باشید، متوجه می شوید که نکات زیادی در تصاویر وجود ندارد، اما مشاهده ی بهبود گوشی های ویندوز 10 بسیار خوب است. به خصوص با توجه به تعداد کثیر خبر های بدی که اخیرا منتشر شده است.
در حال حاضر هنوز این موضوع به کلی روشن نیست که آیا این تغییرات بخشی از ویندوز 10 موبایل های رد استون 2 (Redstone 2) خواهد بود که برای اعضای داخلی طراحی شده اند یا نه، با این حال در نظر گرفتن این حقیقت که نمونه ای ساخته شده از آن در حال حاضر نیز وجود دارد (در واقع مشابه همان ویندوز 10 در رایانه های شخصی) لزومی به صبر زیاد برای به دست آوردن و استفاده از آن برای ما وجود ندارد.
علاوه بر این، به احتمال زیاد صفحه ی تنظیمات وای فای جدید بخشی از نسخه ی گوشی های ویندوز رد استون 2 (Redstone 2) خواهد بود، که با توجه به شایعات در اوایل سال 2017 میلادی می بایست با حداکثر بهبود کیفیت، چیزی که مایکروسافت در پیش ساخت نمایش داده و طی بازخورد ها در یافت کرده است، راهی بازار شود.
نمونه ی پیش ساخت بعدی مایکروسافت از رد استون 2 ویندوز 10 (Redstone 2 Windows 10) برای کارکنان داخلی ویندوز، هم برای کامپیوتر های شخصی و هم برای گوشی های تلفن همراه در هفته ی آینده برای افرادی که در fast ring ثبت نام کرده اند، ارائه خواهد شد.

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مجتبی

یک‌شنبه, 28 شهریور 1395

با سلام من ویندوزم نسخه جدید اینسایدر 16.07.14926.1000 نصب کردم برنامه photo viewer خود کامپیوتر از کار افتاده و عکس میخوام نیگاه کنم حphoto viewr سیاه میشه و فورا خارج میشه

کمک کنید چطور درستش کنم با تشکر ممنون

پاسخ

ثبت نظر