سری جدید تخت گاز از آبان امسال از طریق آمازون پخش خواهد شد

سری جدید تخت گاز از آبان امسال از طریق آمازون پخش خواهد شد

برنامه تخت گاز، این بار با نام تور بزرگ، به صورت هفتگی از تاریخ 28 آبان امسال به صورت هفتگی از طریق آمازون پرایم پخش خواهد شد.

آمازون اعلام کرد که مجموعه تلویزیونی جدیدش با هنرمندی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جمیز می در تاریخ 18 نوامبر از آمازون پرایم ویدئو پخش خواهد شد. 
برنامه تور بزرگ (Grand Tour) یا تخت گاز سابق مانند گذشته برای ماجراجویی هایشان با اتومبیل به نقاط مختلف جهان سفر خواهند کرد، همچنین مانند گذشته بقیه برنامه و بخش مصاحبه در مقابل بینندگان در استادیوم ضبط می شود. اما این بار این برنامه در کالیفرنیا فیلم برداری خواهد شد. 
به دلیل استقبال بینندگان از تخت گاز آن ها تصمیم گرفته اند که فرمت این برنامه را تغییر ندهند. 
از تاریخ 18 نوامبر ( 28 آبان) قسمت جدید این برنامه به صورت هفتگی منتشر می شود و مشتریان آمازون پرایم می توانند از طریق اپلیکیشن آمازون ویدئو برای تلویزیون، دستگاه های متصل از جمله فایر تی وی، دستگاه های موبایل و به صورت آنلاین در وبسایت www.amazon.com/thegrandtour این برنامه را دنبال کنند. 
جی مارین، معاون رئیس جمهور آمازون پرایم ویدئو گفت: " مشتریان ما مدت هاست منتظرند این تیم مورد علاقه خود را دوباره روی صفحه تلویزیون ببینند. "
آمازون امیدوار است که همه از این برنامه لذت ببرند چرا که با این سه نفر برای سه فصل از این برنامه تلوزیونی قرارداد بسته اند. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر