انتشار اطلاعات جدیدی از گوشی رده بالا و تاشو سامسونگ

انتشار اطلاعات جدیدی از گوشی رده بالا و تاشو سامسونگ

به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ از فروش گوشی‌های تاشو خود رضایت داشته و قصد دارد که در آینده نزدیک از جدیدترین نسخه این سری محصولات رونمایی کند. گوشی تاشو جدید سامسونگ محصولی رده بالا خواهد بود که تصاویر و اطلاعات غیررسمی آن به تازگی منتشر شده‌اند.

سامسونگ یا غول کره‌ای صنعت موبایل امسال با عرضه گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) توانست سود قابل ملاحظه‌ای را به دست آورد. همچنین انتظار می‌رود که پس از پایان بحران‌های اخیر ایجاد شده برای فبلت گلکسی نوت 7 این شرکت هم شاهد استقبال پرشور کاربران از این محصول باشیم. اما در کنار این محصولات شناخته شده، سامسونگ همواره برخی از محصولات اختصاصی خود را تنها برای بازارهای منحصر به فرد تولید می‌کند. یکی از این دسته محصولات گوشی‌های تاشو سامسونگ هستند. سامسونگ تاکنون چندین گوشی تاشو منحصر به فرد را در بازارهای داخلی کشور چین و برخی دیگر از بازارهای آسیایی عرضه کرد و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد عرضه نسخه جدیدی از این سری محصولات سامسونگ خواهیم بود.

بنا به گزارش‌های به دست آمده، سامسونگ قصد دارد که جدیدترین نسخه از گوشی هوشمند تاشو خود که با کد اختصاصی "Veyron" شناخته می‌شود را در آینده نزدیک روانه بازار کند. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از صفحه نمایشی 4.2 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) بهره‌مند بوده و به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز می‌شود. در تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند با کد SM-W2017 نمایش داده شده است و کاملا مشخص است که سیستم عامل نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن سیستم عامل اندروید نیست.

به احتمال زیاد سامسونگ این گوشی هوشمند را از سیستم عامل تایزن (Tizen) بهره‌مند می‌کند. در تصاویر منتشر شده می‌توان تفاوت‌های نسبی را در نسخه راه‌اندازی شده سیستم عامل تایزن نسبت به آخرین نسخه کنونی آن مشاهده کرد. بنابراین احتمالا گوشی هوشمند تاشو و جدید سامسونگ به نسخه جدیدی از سیستم عامل تایزن مجهز می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی تاشو و رده بالای مورد نظر از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 64 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهند شد و محصول از قابلیت فوکوس Dual Pixel و فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند از پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) بهره‌مند می‌شود.

همانطور که اشاره داشتیم، گوشی جدید و تاشو سامسونگ محصولی رده بالا است بنابراین جای تعجبی ندارد که سامسونگ آن را به اسکنر اثر انگشت مجهز ساخته و پشتیبانی از اتصال NFC را برای این محصول محقق سازد. به این صورت گوشی هوشمند مورد نظر قادر به پشتیبانی از سرویس پرداخت الکترونیکی اختصاصی سامسونگ یعنی "سامسونگ پی" یا همان "Samsung Pay" می‌شود. متاسفانه در حال حاضر شرکت سامسونگ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی هوشمند ارائه نکرده اما به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی این گوشی تاشو و رده بالا خواهیم بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر