ساعت هوشمند No. 1 با یک سیم کارت

ساعت هوشمند No. 1 با یک سیم کارت

بازار ساعت های هوشمند از اولین روزهای ورود ساعت های Pebble و سری Gear سامسونگ داغ شد و هر کدام سعی می کردند تا ساعتهایی با عملکرد و طرح های مختلف عرضه کنند. برندی که هر هفته از آن خبری به گوش می رسد، No.1 است که دستگاه هایی با قیمت های پایین تر از دیگر برندها و خدماتی مشابه آنها تولید می کند.


در ابتدای سال، No.1 پس از آغاز به کار ساعت Gear 2 سامسونگ، تولید اولین ساعت هوشمند خود را آغاز کرد، No. 1 Sun S2. هر دوی این ساعت ها، طراحی متفاوت دارند و از پلت فرم Media Tek استفاده می کنند.
در حال حاضر، No. 1 سومین ساعت هوشمند خود را عرضه کرده است که به نظر می رسد تا حدودی از ساعت Urbane شرکت ال جی، خدمات بیشتری ارائه دهد. برخلاف بیشتر ساعت های هوشمند دیگر، نیازی نیست که این ساعت با گوشی شما برای انجام هر کاری، وصل شود، علاوه بر این ساعت  No. 1 یک اسلات سیم کارت دارد که از طریق آن، ساعت می تواند به آنچه که لازم دارد وصل شود. با این ساعت نیز می توان از داده های 3G هم در سطح کوچکتری استفاده کرد. علاوه بر دارا بودن قابلیت های ساعت های قبلی No. 1، یک ویژگی دیگر به این ساعت افزوده شده است. اسلات کارت microSD که در داخل آن قرار می گیرد و به فرد این امکان را می دهد که عکس، آهنگ یا ویدئوهای خود را ذخیره کند تا قابل حمل باشد.
این ساعت به نسبت ساعتهای قبلی خود مشخصات دیگری هم دارد. یک صقحه گرد جدید با یک گلوله ی کوچک صاف در زیر صفحه نمایش که به عنوان حسگر به کار می رود. یک صفحه غیر شیشه ای، از نوع فولاد ضد زنگ که ساعت را از خراش حفظ می کند. حسگر UV، گام شمار و تلفن یاب از دیگر ویژگی های این ساعت است. هنوز تاریخ یا قیمتی برای عرضه ی این ساعت مشخص نشده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر