چت بات ماندلی ( Mondly ) ، برترین ابزار برای یادگیری زبان های خارجی !

چت بات ماندلی ( Mondly ) ، برترین ابزار برای یادگیری زبان های خارجی !

صحبت کردن به یک زبان خارجی را در یک محیط تعاملی با استفاده از چت بات جدید ماندلی یاد بگیرید !

ماندلی اخیرا یک چت بات صوتی عرضه کرده است که یادگیری زبان های خارجی را تسهیل می بخشد . این چت بات با استفاده از یک موتور تشخیص دهنده گفتار با کاربران مکالمه و تعامل می کند و از این طریق به زبان آموزان کمک می کند که صحبت کردن به یک زبان خارجی را تمرین کنند و از این فناوری جواب های صوتی و تصویری تطبیق یافته بگیرند .

این نرم افزار قابلیت تشخیص میلیون ها عبارت از 33 زبان زنده دنیا را دارد و به یک فناوری تشخیص گفتار مجهز شده که با یک موتور مشخص کننده مفعول در متن ارتقاء یافته است . 

کاربران می توانند با استفاده از داده های متنی و یا صوتی با این برنامه ارتباط برقرار کنند . هدف از ساختن این نرم افزار ارائه کردن درس هایی انطباق پذیر بوده است که کاربران را به یادگیری زبان های مورد استفاده در فعالیت های روزمره مانند سفارش دادن غذا و تمرین کردن آن ها تشویق می کند . 

چت بات ماندلی داده های ورودی را تشخیص می دهد و متناسب با آن ها جواب هایی تصویری می سازد . این جواب ها علاوه بر این بازخوردهایی را نیز به زبان آموز می دهد تا اعتماد به نفس او را در یادگیری زبان افزایش دهد . 

کاربران می توانند هم اکنون از نرم افزار ماندلی برای یادگیری زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و اسپانیایی استفاده کنند . این نرم افزار علاوه بر این درس هایی را نیز برای یادگیری زبان های اصلی آسیایی ( نظیر عربی ) ، آفریقایی و آمریکای لاتین ارائه می کند .

ماندلی کاربران را قادر ساخته است تا زبان مورد نظر خود را به راحتی یاد بگیرند به این نحو که برای مثال اگر که یک شخص آلمانی بخواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرد می تواند این زبان را از طریق یک میانجی آلمانی زبان بیاموزد . 

چت بات ماندلی سیستم عامل های اندروید و iOS را پشتیبانی می کند ؛ این برنامه رایگان می باشد و به عنوان برترین نرم افزار ماه ژانویه 2016 ( 11 دی تا 11 بهمن 94 ) اپ استور شناخته شده است . 

الکساندرو ایلسکو ، مدیر اجرایی ماندلی ، می گوید : " بهترین راه یادگیری یک زبان خارجی ارتقاء اعتماد به نفس به واسطه تمرین کردن می باشد . ما فناوری چت بات را گرفتیم ، آن را با یک پلت فرم تشخیص دهنده گفتار ترکیب کردیم و سپس سیستم تشخیص دهنده مفعول خود را به آن افزودیم . نتیجه کار ما ابزاری شد که از دید زبان آموزان مفید ، سرگرم کننده و خاص لقب گرفته است . این ابزار پیشرفته یک راه جدید انقلابی در یادگیری زبان می باشد و ما به خود افتخار می کنیم که ماندلی توانسته است قبل از سایر سازندگان آن را ارائه کند . "

منبع خبر: zdnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر