AT&T از همه ی گوشی های هوشمند اندرویدی، قابلیت رادیو FM فعال می خواهد

AT&T از همه ی گوشی های هوشمند اندرویدی،  قابلیت رادیو FM فعال می خواهد

با تلاش برای شبیه سازی کانال های رادیویی قدیمی، این سوال پیش می آید که آیا تابحال، رادیوی FM یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمندی نبوده است؟ اگرچه بیشتر گوشی های هوشمند مدرن دارای سخت افزار مورد نیاز برای دسترسی به کانال رادیویی FM هستند ولی به سختی می توان گوشی را پیدا کرد که واقعا با رادیوی FM فعال به بازار بیاید.


بر طبق گزارش RadioWorld، AT&T از سازندگان گوشی هوشمند خواست تا رادیوی فعال FM را در گوشی های خود قرار دهند. همه ی سازندگان گوشی که می خواهند تولیدات خود را از طریق AT&T بفروشند، باید رادیو FM را در گوشی خود فعال کنند. از آنجاییکه بسیاری از گوشی ها، سخت افزار مورد نیاز را دارند، AT&T از سازندگان خواسته است تا قابلیت رادیو FM را در به روزرسانی ها، در گوشی های موجود روشن کند.
فعلا مشخص نیست که چرا AT&T سازندگان را مجبور به چنین کاری می کند. شاید این اجبار برای کاهش مقدار اطلاعاتی است که مشترکین برای پخش صدا مورد استفاده قرار می دهند و یا شاید به این دلیل است که کانال رادیو FM قابل اعتمادتر از پخش دیجیتال است. در آینده حتما جزئیات بیشتری از این اقدام AT&T منتشر خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر