وقتی که یک فولکس قورباغه ای 330 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد !

وقتی که یک فولکس قورباغه ای 330 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد !

کسی نمی تواند به شما به خاطر این که فولکس واگن بیتل یا همان فولکس قورباغه ای خودمان را یک خودروی سریع قلمداد نمی کنید ، ایراد بگیرد با وجود این فولکس واگن بیتل LSR خودرویی است که آمده تا نشان دهد که می تواند برای خود یک رکورد سرعت ثبت کند ، خودرویی با 330 کیلومتر بر ساعت سرعت که همه عاشقان دنیای اتومبیل رانی آرزو می کنند که ای کاش می توانستند آن را نیز مانند هر خودروی تولید انبوه دیگری خریداری کنند .

بیتل LSR تنها برای دستیابی به یک هدف ساخته شده و از قرار معلوم آن هدف ساختن سریع ترین بیتل جهان بوده است . قلب این هیولا یک مولد اصلاح شده 2 لیتری I4 می باشد که 543 اسب بخار قدرت و 421 فوت پوند گشتاور دارد . 

سازندگان این اثر هنری برای این که مطمئن شوند که راننده سالم از خودرو خارج می شود در ساخت آن از چرخ ها و لاستیک هایی خاص ، یک دفرانسیل دارای لغزش محدود ، قفسه داخل کابین و دو چتر پشتی برای متوقف کردن خودرو استفاده کرده اند . 

هیچ کس نمی تواند از یک بیتل معمولی که تنها 210 اسب بخار قدرت و 207 فوت پوند گشتاور دارد و سرعت آن به طور الکترونیکی در 210 کیلومتر بر ساعت محدود شده است ، چنین عملکردی را دریافت کند ؛ با وجود این اگر که یک ثروت باد آورده دارید می تواند بیتل LSR را برای خود بخرید البته باید سعی کنید که در جاده های عمومی آن را با حداکثر سرعت نرانید . 

منبع خبر: cnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر