اتصال دسته پلی استیشن ۴ به صورت بی سیم به کامپیوتر

اتصال دسته پلی استیشن ۴ به صورت بی سیم به کامپیوتر

دارندگان پلی استیشن ۴ از هم‌اکنون می‌توانند دوال‌شاک ۴ را از طریق یک آداپتور بی‌سیم به رایانه شخصی خود متصل کنند. با دوال‌شاک ۴ می‌توانید به تجربه بازی‌های مختلف در رایانه‌ شخصی پردازید و یا برخی دیگر از عناوین را بر روی ویندوز یا مک استریم کنید.

این خبر در PlayStation Blog اطلاع رسانی شده است. پیش از این، کاربران باید دوال‌شاک ۴ را از طریق کابل USB به رایانه‌ شخصی خود متصل می‌کردند. از هم‌اکنون آنها می‌تواند از طریق یک آداپتور بی‌سیم، دوال‌شاک ۴ را به ویندوز و مک متصل کنند و از بازی‌های خود لذت ببرند. این آداپتور به‌تازگی در فروشگاه آمازون موجود شده است و قیمت آن ۲۴٫۹۹ دلار می‌باشد. این قیمت کمی برای یک آداپتور نامناسب است، ولی در کل ارزش خرید را دارد. اگر علاقه دارید تا از دوال‌شاک ۴ در بازی خود استفاده کنید، خرید این آداپتور کار عاقلانه‌ای است.

به‌نظر می‌رسد که این آداپتور می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین آیتم‌های موجود در آمازون تبدیل شود. آداپتور بی‌سیم دوال‌شاک ۴ تا به الان در رنک ۷۷ آمازون در بخش برترین فروش‌های بازی‌های ویدئویی قرار دارد و مطئمنا با ادامه این روند توان رسیدن به رتبه‌های بالاتر را نیز دارد. آداپتور بی‌سیم دوال‌شاک ۴ از هم‌اکنون برای خرید در آمازون دردسترس است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر