قابلیت Save Draft به اینستاگرام اضافه می شود

قابلیت Save Draft به اینستاگرام اضافه می شود

باSave Draftمی توانید تغییرات پلت فرم را ذخیره سازی و طی مراحل بعد ارسال کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلت فرم گوشی های هوشمند در هر دوره تغییرات مختلفی را پذیرفتند. در این بین اینستاگرام نیز خود را با این تغییرات همراه کرده و هر چند گاهی نمونه ای از این تغییرات را برای کاربران خود عرضه می کند.

قابلیت Save Draft توانایی جدید اینستاگرام  است که بوسیله آن شما می توانید تغییرات دلخواه را بر روی پست مد نظر خود ایجاد ولی برای ارسال آن عجله نکنید، بدین صورت که با این قابلیت، پس از گذاشتن تصویر و متن با لمس کلید Back اطلاعاتتان به اصطلاح Save Draft خواهد شد. برخلاف گذشته که با لمس این گزینه تمام اطلاعات وارد شده از دست می رفت حالا مطالب و تغییرات ایجاد شده نه تنها  نادیده گرفته نمی شود بلکه برایتان حفظ و در زمان دلخواهتان  ارسال خواهد شد.

اینستاگرام از جولای گذشته کار بر روی این قابلیت را بصورت آزمایشی برای تعدادی از کاربران انجام داده بود و اینک آن را برای عموم عرضه خواهد کرد.

حالا دیگر براحتی تصویر، افکت، کپشن، زیر نویس و بیا موقعیت مدنظر را ایجاد کنید و با لمس گزینه Back  آن را سیو درفت کنید.

گفتنی است؛ این قابلیت زمانی که بخواهید نخستین تغییرات را انجام دهید برایتان کارایی خواهد داشت، و در دفعات بعدی رفتن به دوربین  و گزینه Library پست های قبل را برایتان بصورت پیش نویس و یا Draft نمایش خواهد داد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر