سامسونگ به زودی مدل Pro گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 را نیز وارد بازار می کند !

سامسونگ به زودی مدل Pro گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 را نیز وارد بازار می کند !

سامسونگ اوایل امسال گوشی گلکسی C5 را با یک نمایشگر 5.2 اینچی و گوشی گلکسی C7 را با یک نمایشگر 5.7 اینچی HD در دسترس عموم قرار داد . حال که تنها 4 ماه از ورود این دو محصول تمام فلزی به دنیای گوشی های همراه گذشته ، سازنده کره ای اعلام کرده است که می خواهد مدل Pro این دو محصول را نیز وارد بازار کند .

 گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 تنها برای بازار کشور چین تولید شدند و هنوز در بازار سایر کشورهای جهان قابل خرید و فروش نیستند . با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که احتمالا مدل های گلکسی C5 Pro SM-C5010 و گلکسی C7 Pro SM-C7010 نیز در بازار سایر کشورهای جهان عرضه نمی شوند . 

هنوز مطلبی در مورد مشخصات فنی و سخت افزاری این دو مدل جدید منتشر نشده است با وجود این با در نظر گرفتن سایر گوشی هایی که با شاخص Pro از طرف این سازنده وارد بازار شده اند می توان انتظار داشت که این دو دستگاه هم از نظر مشخصاتی ارتقاء داده شوند . 

مشخصات فنی گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 سامسونگ !

سازنده کره ای این دو گوشی هوشمند را با ویژگی های خوبی وارد بازار کرد ؛ به این نحو که مدل گلکسی C5 با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی و باتری 2600mAh و مدل گلکسی C7 با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 ، باتری 3300mAh و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 و 64 گیگابایتی به دست کاربران رسیدند . سامسونگ در ساخت هر دو محصول از رم 4 گیگابایتی ، اسکنر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع نیز استفاده کرده بود .  

در مورد زمان عرضه گوشی های جدید نیز هنوز مطلبی منتشر نشده است با وجود این می توان انتظار داشت که لیست مشخصات این دو دستگاه به همراه لیست ویژگی های مدل گلکسی C9 شش اینچی بر روی سایت هندی زائوبا ( Zauba  ) قرار بگیرد . از آنجایی که گوشی های سری C سامسونگ اخیرا از FCC نیز عبور کرده اند می توان انتظار داشت که سازنده کره ای در ایالات متحده نیز آن ها را عرضه کند . 

گلکسی C5 Pro

گلکسی C7 Pro

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر