ترکیب چراغ های هوشمند و صفحه نمایش تلویزیون

ترکیب چراغ های هوشمند و صفحه نمایش تلویزیون

در حال حاضر چراغ های هوشمند برای نمایش داده های شخصی و یا موارد مربوط به آن به گوشی های هوشمند مربوط اند، اما این شرایط دیگر ادامه ندارد. استیموت (Estimote) رهبری در زمینه ی چراغ های هوشمند است و اخیرا میرر (Mirror) را منتشر کرده است، فانوسی دریایی که به صفحه نمایش تلویزیون متصل می شود.

می توانید میرر (Mirror) را به وسیله ی کابل اچ دی ام آی (HDMI) یا یو اس بی (USB) که درگاه آن ها معمولا در طرفین تلویزیون قرار دارد، به صفحه ی نمایش خود متصل کنید. پس از اتصال، این فانوس قادر است به گوشی های هوشمندی که در نزدیکی اش قرار دارند متصل شده و اطلاعات مربوط را به صفحه نمایش بزرگ انتقال دهد. در این صورت تلویزیون قادر است جزئیات بیشتری را نمایش دهد. 
استیموت (Estimote) چند مثال را برای کاربرد این وسیله مطرح کرده است: یک صفحه نمایش در فرودگاه می تواند به شما اطلاعات پرواز شخصی تان را گزارش دهد و نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به خروجی ها را برای شما مشخص کند، یا یک خرده فروش به سادگی می تواند به شما بگوید که آیا یک کفش در اندازه ی شما در دسترس دارد یا نه.
اتصال چند صفحه نمایش (یک  گوشی هوشمند و صفحه ی نمایش) به خرده فروشان توانایی بیشتری برای جلب توجه مشتری ها می دهد. یک خرده فروش می تواند با بررسی آخرین موضوعاتی که در گوگل جست و جو کرده اید، مواردی را از میان محصولات خود به شما نشان دهد که قیمت آن ها شامل تخفیف شده و به علاوه مربوط به علاقه مندی شما است. 
استفاده از فناوری نوین برچسب:
استیموت (Estimote) از توانایی برچسبی بهره می برد که از موقعیت جغرافیایی استفاده می کند تا متوجه برداشتن محصولی توسط مشتری شود، و با توجه به آن محصول تبلیغات و اطلاعات مربوطه را بر روی گوشی هوشمند شخص نمایش می دهد. در صورتی که خریدار در نزدیکی صفحه نمایشی بزرگ باشد و خرده فروشان چراغ آینه را به آن متصل کرده باشند، این برچسب علاوه بر گوشی هوشمند اطلاعات را به صفحه نمایش بزرگ نیز ارسال می کند. 
این چراغ ها برای بازار خرده فروشان تکنولوژی در حال ظهور است. به همین خاطر برخی از فروشگاه ها از این فناوری بهره می برند در حالی که برخی در مورد برنامه نویسی و حفظ حریم شخصی افراد نگرانند.
راه حل استیموت (Estimote) که در حال حاضر گوشی های هوشمند و تلویزیون ها را پوشش می دهد (و محصولات منحر به فرد را به چراغ ها متصل می کند) ممکن است در تعدادی از خرده فروشان که در حصار ترس خود هستند، علاقه ای به استفاده از این چراغ ها به وجود آورد.

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر