آلکاتل آیدل 4 پرو با اندروید 7.0 نوقا به بازار می آید

آلکاتل آیدل 4 پرو با اندروید 7.0 نوقا به بازار می آید

شرکت آلکاتل که قصد داشت امسال جدیدترین گوشی ویندوز10 موبایل خود را منتشر کند، به نظر می رسد که تصمیم گرفته سیستم عامل خود را به اندروید 7.0 نوقا تغییر دهید.

حال که ویندوز فون با شکست مواجه شده است ، شرکت آلکاتل که قصد داشت امسال گوشی هوشمند ویندوز 10 موبایل خود را منتشر کند، به این نتیجه رسیده که در صورت خوب فروش نرفتن آیدل 4 پرو خود نقشه دومی نیز داشته باشد. 
بعضی از شما می دانید که آلکاتل آیدل 4 پرو پیشرفته ترین گوشی هوشمند ویندوز 10 موبایل است که به زودی توسط شرکت تی موبایل در امریکا ارائه خواهد شد. 
با این حال، اخیرا یک گوشی هوشمند با پیکربندی سخت افزاری مشابه معرفی شده است، اما به جای ویندوز 10 موبایل این دستگاه اندروید 7.0 نوقا را اجرا می کند. آیا ممکن است که شرکت آلکاتل بخواهد دو نسخه متفاوت از آیدل 4 پرو را منتشر کند؟ یا شاید از ساخت مدل ویندوز10 موبایل صرف نظر کرده است و دیگر آن را منتشر نخواهد کرد. 
به هر حال هیچ دلیلی نمی بینیم که آلکاتل نخواهد مدل پیشرفته گوشی هوشمند اندروید خود را در چند ماه آینده در ایالات متحده منتشر نکند. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی آخرین نسخه اندروید 7.0 نوقا را اجرا می کند که آن را از دیگر گوشی های هم قیمت خود متمایز می کند. 
مشخصات دیگر آیدل 4 پرو بسیار خوب و پیشرفته هستند، اما باید چند نکته را به شما گوشزد کنیم. 
اول از همه، آلکاتل آیدل 4 پرو پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون 820 دارد همچنین رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت می باشد. 
به نظر می رسد که دوربین پشت این گوشی 20 مگاپیکسل است که شامل فلش LED و فیلم برداری 4K می باشد. دوربین جلو آن نیز 8 مگاپیکسل است. 
آیدل 4 پرو صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد که رزلوشن فول اچ دی (p 1080) را پشتیبانی می کند.

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر