برترین نرم افزارهای دوربین اندروید !

برترین نرم افزارهای دوربین اندروید !

با این نرم افزارها می توانید به کمک گوشی های اندروید خود از مناظر مختلف بهترین تصاویر را تهیه کنید .

گوشی های اندروید اغلب کیفیت تصویر برداری بالایی دارند با وجود این نرم افزارهایی که توسط شرکت های واسط ساخته می شوند می توانند ویژگی هایی را ارتقاء دهند که ممکن است حتی به ذهن کاربر هم خطور نکنند . با استفاده از این نرم افزارها علاوه بر این می توانید به یک منو کنترلی ، فیلترهای آنی ، ابزارهای ویرایش کننده و قابلیت های بسیار خوب دیگری نیز دسترسی داشته باشید .

اپن کمرا ( Open Camera ) 

قیمت : رایگان

برترین نرم افزار دوربین از همه نظر !

اپن کمرا تصویر برداری را برای کاربر تسهیل می سازد و ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار او می گذارد . این نرم افزار رایگان شما را قادر می سازد تا در حرفه عکاسی به مراحل پیشرفته تری قدم بگذارید و با کمک ویژگی ها و ابزارهای منحصر به فردی نظیر تصویر برداری خودکار بعد از گفتن لغت " CHEESE " ، قابلیت تصویر برداری RAW ، شبکه های پوششی متنوع ، جهت یابی قابل تثبیت ، ارائه تنظیمات مختلف کلید صدا و ... راندمان و عملکرد دوربین یک گوشی اندروید را تا حد زیادی افزایش می دهد .

با استفاده از اپن کمرا علاوه بر این می توانید یک فیلم برداری بهتر و راحت تر را نیز در اختیار داشته باشید زیرا این نرم افزار برخی از میکروفون های خارجی را پشتیبانی می کند ، تنظیم کردن زمان نورگیری را ساده تر می سازد و راحت تر روی یک منظره یا موقعیت فوکوس می کند تا کاربر بتواند در هر زمانی بهترین کلیپ ها را ضبط کند . 

حرف آخر : اگر که به دنبال یک نرم افزار خوب هستید تا بتوانید راحت تر با آن تصویر برداری و فیلم برداری کنید ، اپن کمرا بهترین گزینه محسوب می شود . 

قابلیت خوب دیگر : با استفاده از اپن کمرا همچنین می توانید روی تصاویر خود پیام متنی ، تاریخ ، مختصات منطقه ای و زمان را نیز ثبت کنید . 

پریسما ( Prisma )

قیمت : رایگان

برترین نرم افزار برای تبدیل کردن عکاسی به یک کار لذت بخش !

احتمالا متوجه شده اید که در طول چند ماه گذشته تصاویر بیشتری در قالب های متنوع از مناطق ، غذاها و افراد مختلفی در شبکه های اجتماعی گوناگون ثبت شده است . 

برخی از این تصاویر به نقاشی های هنرمندانه شبیه هستند در صورتی که برخی دیگر کیفیت بسیار خوبی ندارند و بیشتر نمای طرح های اولیه را که با زغال کشیده می شوند ، در ذهن تداعی می کنند . پریسما آمده است تا این تصاویر ابتدایی را نیز با کمک قالب های حرفه ای خود به آثار هنری تبدیل کند .

برای اعمال این دگرگونی تنها کافیست که با پریسما از منطقه یا شخص مورد نظر خود عکس برداری کنید و سپس آن عکس را با استفاده از قالب و افکت مورد نظرتان ارتقاء بخشید . این نرم افزار آپشن های مختلفی دارد که استفاده کردن از تک تک آن ها به شما توصیه می شود . 

حرف آخر : اگر که به دنبال نرم افزاری هستید که با یک بار فشار دادن کلید شاتر هنر را با خلاقیت ترکیب کند ، پریسما بهترین گزینه پیش روی شما می باشد .

قابلیت خوب دیگر : طراحان پریسما در هنگام ساختن این نرم افزار شبکه های اجتماعی را فراموش نکرده اند ؛ با استفاده از این ابزار می توانید تصاویر سلفی خود را هرگونه که می خواهید ویرایش کنید و در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید . 

منوئل کمرا ( Manual Camera )

قیمت : 2.99 دلار

دارای بهترین منو کنترلی

منوئل کمرا تقریبا همه تنظیمات عکاسی را در اختیار هر کسی که می خواهد دکمه شاتر دوربین را فشار بدهد ، می گذارد . به نوعی می توان گفت که سازندگان این نرم افزار آن را به یک DSLR کوچک مجهز کرده اند تا هر شخصی بتواند در قالب یک عکاس حرفه ای ایفای نقش کند . 

نرم افزار پیش فرض دوربین گوشی های اندروید تعداد کمی از ابزارهای مورد نیاز برای عکاسی را در خود دارند به همین دلیل طراحان منوئل کمرا تصمیم گرفته اند که با استفاده از برنامه خود ابزارهای پیشرفته تری را با قابلیت کنترل سرعت شاتر ، متمرکز سازی لنز بر روی مناظر قرار گرفته در فواصل زیاد ، جبران سازی نور ، ISO و بالانس کننده میزان سفیدی تصویر در اختیار کاربران بگذارند . 

منوئل کمرا تنها برنامه پولی این لیست است با وجود این توصیه می شود که آن را خریداری کنید زیرا به واسطه آن می توانید به تعدادی از قالب ها و تنظیمات حرفه ای تصویر برداری نیز دست یابید . 

حرف آخر : اگر که به دنبال یک نرم افزار حرفه ای دوربین هستید که بتواند امکان اعمال تنظیمات مختلف را در کنار تعداد بیشتری از فیلترهای عکاسی در اختیار شما بگذارد ، بهتر است که منوئل کمرا را انتخاب نمایید .

قابلیت خوب دیگر : سرعت بارگذاری این نرم افزار بسیار بالاست از این رو دیگر نیازی نیست که برای از دست ندادن موقعیت های عکس برداری حساس مورد نظرتان عجله کنید .

کندی کمرا ( Candy Camera )

قیمت : رایگان

بهترین نرم افزار برای گرفتن تصاویر برای شبکه های اجتماعی

کندی کمرا ، نرم افزاری جالب و ساده که کار کردن با افکت های مختلف را تا حد زیادی راحت می کند ، بهترین نرم افزار برای گرفتن تصاویر سلفی و یا گرفتن عکس های زیبا برای گذاشتن پست های منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی می باشد . 

این نرم افزار واسط فیلترهای پوششی زیادی دارد که می تواند آن ها را در هنگام تصویر برداری نیز در اختیار شما قرار دهد از این رو شما می توانید بفهمید که ترکیب کدام فیلتر با منظره مورد نظرتان بهترین تصویر را خلق می کند .

کندی کمرا علاوه بر این ابزارهای ویرایش سازی مفیدی را برای لاغر کردن صورت ، سفید کردن دندان ها ، پنهان و محو کردن اشیاء ، آرایش سازی ابرو ، لب و مژه و ... در اختیار کاربر می گذارد . 

حرف آخر : کندی کمرا یک نرم افزار خوب برای گرفتن تصاویر مناسب برای شبکه های اجتماعی و پست گذاری می باشد . 

قابلیت خوب دیگر : این نرم افزار علاوه بر این امکان تزیین سازی تصاویر را با استفاده از استیکرهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد ؛ استیکرهایی که تعداد آن ها در هر بروز رسانی برنامه افزایش می یابد .

نتیجه گیری : استفاده از نرم افزارهای واسط دوربین به چند دلیل حائز اهمیت می باشد ؛ به این نحو که این نرم افزارها خلاقیت شما را بالا می برد ، افق تصویر برداری گسترده تری را در اختیارتان می گذارد و در آخر این که گوشی اندروید شما را به یک دوربین عکاسی بسیار قدرتمند مبدل می سازد . 

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر