مروری بر دوربین Garmin Dash Cam 20

مروری بر دوربین Garmin Dash Cam 20

مروری بر دوربینGarmin Dash Cam 20

استفاده از Dash Cam 20
روزبهروز و با استارت خوردن هر ماشینی استفاده از Dash Cam 20افزایش خواهد یافت که نشان گر آماده بودن دستگاه برای ضبط کردن تصویر های مختلف آن می باشد . چند دقیقه پس از شروع فیلمبرداری صفحه نمایش به طورخودکار برای جلوگیری از حواس پرتی راننده به آرامی شروع به کم رنگ شدن می کند و در نهایت محو می شود اما خط قرمز چشمک زن موجود در LED( نمایشگر ) نشان دهنده فعال بودن آن می باشد . درهنگام نزدیک شدن به یک چیزی ،دوربین امنیت شروع به بوق زدن می کند و همینطور سرعت استاندارد را و سرعت فعلی شما را نیز بر روی صفحه نشان می دهد و این کار را تا زمانی که موقعیت تغییر یابد ادامه خواهد داد . مشابه همین حالت ، زمانی که حسگرG متوجه دست اندازی در مسیر شما بشود و یا اینکه برخوردی را به ماشین شما احساس بکند ، صدای ممتد بلندی ایجاد می کند و تصویر LED( نمایشگر ) روشن می شود تا شما بتوانید تصاویر ضبط شده را ببینید . این تصویر ضبط شده کاملا محافظت شده است و پاک نمی شود .
زمانی که دستگاه روشن است تصاویر بطور خودکار در حال ضبط شدن هستند و همزمان با ضبط تصاویر به نحوی عمل می کند که تمامی ظرفیت موجود در حافظه microSD را پر می کند .فایلهای ویدئویی به ترتیب ضبط و با حجم 256MBذخیره می شوند که به صورت کلیپ های چهار دقیقه ای بوده و در فرمت avi و با کیفیت HD نمایش داده می شوند .

untitled-29-of-42-1024x769


Garmin Dash Cam 20
زمانی که به هر دلیلی منبع انرژی قطع می شود و به دستگاه برق نمی رسد ، مثل موقع خاموش کردن آن یا قطع برق ماشین ، دستگاه برای ضبط تصاویر از برق باتری خودش استفاده می کند ، سپس مدت کوتاهی را به ذخیره کردن فایل ویدئویی در microSD اختصاص می دهد و در نهایت به آرامی و بدون خطر خاموش می شود .


رابط کاربری  و نرم افزار
رابط کاربریDash Cam 20سادهورهیابی آن بسیار آسان می باشد (بااستفاده از چهار کلید لمسی در پایین صفحه نمایش، شما به راحتی می توانید به کلیپ های ذخیره شده وتنظیمات دسترسی داشته باشید . بهترین سیستم منوی موجود روی چنین دستگاه هایی همان است که روی Dash Cam 20 موجود است که به صورت واضح مشخص شده و به راحتی در دسترس کاربر قرار گرفته است. منوی این دستگاه با داشتن چند گزینه محدود در صفحه نمایشگر ، بدون اینکه صفحه LEDرا با گزینه های اضافی شلوغ بکند ، به راحتی تمامی انتظارات کاربران را بر طرف می کند . به همین سادگی شما می توانید با استفاده از این صفحه کوچک و چند گزینه محدود روی آن ، مهمترین کار های خود مانند کنترل کیفیت و وضوح تصاویر ضبط شده و کنترل انرژی مورد نیاز برای ضبط بهتر تصاویر و همچنین تنظیمات هشدار دوربین را به کنترل خود در بیاورید .همانطور که گفته شد فایل های تصویری ضبط شده با فرمت AVI ذخیره می شوند و به همین دلیل هم به راحتی می توان آنها را در دستگاه های دیگری مانند تلویزیون و یا پخش کننده های نوع VLCتماشا کرد . به روز رسانی نرم افزاریِ قطعات این دستگاه نیز از طریق نرم افزار Garmin Express امکان پذیر است اما پس از نصب و اجرای یکی از نسخه های موجود ، دیگر نیازی به به روز کردن آن وجود ندارد . نسخه های به روز دوربین های امنیتی باید همواره در دسترس باشند اما تجهیزات ارائه شده توسط Garminو گروه پشتیبان این محصول در این زمینه زیاد جالب عمل نمی کند .
عملکرد
Dash Cam 20 هم در شب و هم در روز تصاویری واضح و شفاف ضبط می کند .سیستم ثبت تصاویر این دستگاه، تصاویری با کیفیت 1080pبا رنگ هایی واقعی و زیبا و صدایی بسیار شفاف و واضح را ضبط می کند و اطلاعاتی مانند شماره تصویر و تاریخ آن را نیز نمایش می دهد .درصفحات وب برخی از ویدیوهایی که توسط Dash Cam 20گرفته شده است وجود دارد که شما می توانید با انتخاب کیفیت 1080p آن در سایت YouTubeاز مشاهده آن لذت ببرید .
امکان مشاهده و بررسی تمامی بخش های یک فیلم در نمایشگر این دستگاه وجود دارد اما برای مشاهده جزئیات ریز فیلم ها بهتر است از یک پخش کننده دیگر استفاده شود .
درست است که حتی با استفاده از این دستگاه نیز تشخیص دقیق وقوع یکتصادفدشوار به نظر می رسد، اما اطمینان داشته باشید که حساسیت بیش از حد حسگر های این دستگاه هیچ مشکلی را بوجود نخواهد آورد . کاربر می تواند Dash Camرا در زمان نصب تنظیم بکند و این کار کیفیت دوربین را بالا می برد ، تنها ممکن است چند مشکل کوچک پیش بیاید که آن هم به  خاطر سفت بودن تکیه گاه آن و ایراد های موجود در BMW انگلیسی می باشد .

جمع بندی
Garmin Dash Cam 20محصولی با دوام می باشد. این دستگاه بسیار مطمئن بوده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهد . زنگ هشداری که در این دستگاه وجود دارد آن را از رقیبهای خودش جلو می اندازد . ممکن است صحبت کردن در مورد ارزش این محصول و قضاوت کردن در مورد میزان کارایی آن نسبت به سایر رقیبان دشوار باشد به ویژه این که اتصالات انرژی آن نیز باید بهتر بشود، اماDash Cam  20خصوصیات منحصر به فردی دارد و تعامل آسان و پشتیبانی که از جانب یک شرکت بزرگ معتبر و قابل اعتماد برای آن وجود دارد،از مهمترین آنها می باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر