قیمت و تاریخ عرضه Xperia XZ مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه Xperia XZ مشخص شد

برای بسیاری از طرفداران سونی قیمت پرچمدار جدید این شرکت مبهم بود، چرا که حین معرفی Xperia XZ سونی هیچ اطلاعی از قیمت نهایی و تاریخ عرضه آن نداد تا این که روز گذشته جواب این قبیل سوالات را برای کاربران خود آشکار ساخت. در ادامه همراه ما باشید.

چند هفته پیش سونی اقدام به معرفی پرچمدار این شرکت با نام Xperia XZ کرد که به نوعی جانشین زودهنگام Xperia X Performance شد و لقب پرچمدار را از این گوشی ربود. اکسپریا ایکس‌زد با قابلیت‌های جدید و بهبود‌هایی نسبت به ایکس پرفورمنس همراه است که در این مطلب به معرفی تمام ویژگی‌های جدید آن پرداختیم.

نسخه آنلاک اکسپریا ایکس‌زد نخست در فروشگاه‌های اینترنتی نظیر BestBuy و Amazon با قیمت ۶۹۹ دلار از تاریخ یازدهم مهر ماه امسال در امریکا عرضه می‌شود که با شبکه‌های مخابراتی GSM سازگار خواهد بود.

انتظار می‌رود پیش‌فروش غول جدید سونی طی این چند روز آغاز شود، چراکه از پس‌فردا (چهارم مهر) برادر کوچک‌تر آن یعنی Xperia X Compact وارد بازار خواهد شد و فروش خود را آغاز خواهد کرد.

خبر بد اینجاست که نسخه مخصوص امریکا فاقد حسگر اثر انگشت است و دلیل اصلی آن اجرای سیاست جدید سونی مبنی بر تمرکز بیشتر روی فروش آسیا و خاورمیانه است. اما جای نگرانی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، چراکه به احتمال زیاد این نسخه یا وارد بازار کشورمان نمی‌شود یا اگر هم بشود با قیمت پایین‌تری به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست پرچمدار جدید سونی در بازار کشورمان پشتیبانی و گارانتی رسمی یا خیر، اما به محض ورود آن به بازار ایران شما را آگاه خواهیم ساخت.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر