لامپ SceneSwitch فیلیپس؛ ابزاری ارزان و هوشمند برای خانه شما

لامپ SceneSwitch فیلیپس؛ ابزاری ارزان و هوشمند برای خانه شما

سیستم نورپردازی هوشمند کمپانی فیلیپس با نام Philips Hue یکی از بهترین ابزارهای هوشمندی است که می‌توانید برای خانه خود تهیه کنید و این سیستم برخلاف برخی ابزارهای هوشمند دیگر، کاملاً کاربردی بوده و انتظارات کاربران را برآورده می‌کند.

اما اگر نمی‌ توانید هزینه بالای تهیه هاب بی‌سیم و لامپ‌ های این سیستم را متقبل شوید، نگران نباشید زیرا فیلیپس برای شما هم راه حلی دارد. این شرکت به تازگی اقدام به معرفی لامپ‌ های ال ای دی SceneSwitch نموده که می‌ تواند به عنوان جایگزینی ارزان‌ قیمت برای سیستم نورپردازی هوشمند Philips Hue محسوب شود.

نصب این لامپ‌ها بسیار ساده است و کافیست تا همانند لامپ‌ های رشته‌ای معمولی آن را به بادروم پیچ کرده و سپس کلید را روشن کنید. اما شاید بپرسید ویژگی هوشمند بودن این لامپ چه شد؟ لامپ SceneSwitch دارای سه حالت رنگی مختلف برای شرایط محیطی و دماهای رنگی متفاوت بوده که عبارتند از نور روز، نور سفید ملایم و درخشش گرم. اما نکته جالب در مورد این لامپ هوشمند این است که همه این حالت‌ های رنگی با یک کلید قابل دسترسی هستند.با روشن و خاموش کردن متوالی کلید، حالت رنگی لامپ تغییر می‌ کند و اگر به مدت 6 ثانیه لامپ در یک حالت روشن بماند در این صورت آن حالت رنگی را به عنوان پیش فرض در نظر گرفته و از این به بعد هنگام ورود به اتاق و روشن کردن لامپ، در همان حالت رنگی قبل روشن خواهد شد. معمولاً ابزارهای هوشمند خیلی کمی در بازار یافت می‌ شوند که استفاده‌ای به این سادگی داشته باشند و لامپ SceneSwitch یکی از نوآورانه‌ ترین محصولات هوشمند ارائه شده برای خانه‌ها است. قیمت پایین و حدود 9 دلاری این محصول نیز از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌ رود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر