دردسرهای بی‌پایان سامسونگ؛ این‌بار انفجار گلکسی نوت 2 در یک پرواز هواپیمایی!

دردسرهای بی‌پایان سامسونگ؛ این‌بار انفجار گلکسی نوت 2 در یک پرواز هواپیمایی!

در آخرین حادثه‌ای که یک گوشی سامسونگ باعث انفجار شده است، با کمال تعجب خبری از گلکسی نوت 7 نیست و این بار با نسل قدیمی‌تر این فبلت خبرساز، یعنی گلکسی نوت 2 روبرو هستیم. این موضوع البته از ناراحت‌کننده بودن حادثه‌ی مذکور به هیچ عنوان نمی‌کاهد. انفجار گلکسی نوت 2 در یک پرواز هواپیمایی شرکت IndiGo روی داده است، در این پرواز، هواپیما مسافران را از شهر چنای هند به کشور سنگاپور می‌برده است.

در اواسط پرواز، مسافران دودی را از محفظه‌ی بار بالای سر خود مشاهده می‌کنند و خدمه‌ی پرواز را به سرعت از این مسئله آگاه می‌کنند. خدمه‌ی پرواز پس از بررسی، گلکسی نوت 2 ای را کشف می‌کنند که در حال جرقه زدن بوده و از آن دود خارج می‌شده است. خوشبختانه هیچ آسیبی به هواپیما و مسافران سوار بر آن وارد نشده و هواپیما با سلامت کامل بر روی زمین نشسته است.

این حقیقت که باز هم یک اسمارت فون دیگر از شرکت سامسونگ در بطن ماجرای آتش سوزی قرار گرفته است، بد شانسی شرکت کره‌ای را می‌رساند که اخیراً به اندازه‌ی کافی با تولید گلکسی نوت 7 خبرساز خود، با بدنامی مواجه شده است. انفجار گلکسی نوت 7 تاکنون باعث به آتش کشیده شدن چند خانه و اتوموبیل شده بود و حالا گلکسی نوت 2 انفجار در هواپیما را هم به این لیست اضافه می‌کند.

مشکلات گلکسی نوت 7 آنقدر فراگیر بوده که سامسونگ را مجبور به فراخوانی تمامی دستگاه‌های فروخته شده‌ی این فبلت کرده است و چندین شرکت هواپیمایی، اتوبوس رانی و تعدادی از پردیس‌های دانشگاهی به همراه داشتن این اسمارت فون و استفاده‌ی از آن را ممنوع اعلام کرده‌اند.

حالا اداره‌ی کل هواپیمایی کشور هند از تمامی شرکت‌های هواپیمایی این کشور خواهد خواست تا به مشتریان خود در مورد خاموش کردن سامسونگ گلکسی نوت‌های خود به هنگام پرواز، هشدار دهند و یا عدم همراه آوردن این دستگاه‌ها با خود در هواپیما را به آن‌ها توصیه کنند. در همین حال سامسونگ مشغول آماده کردن بیانیه‌ای در این مورد می‌باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر