دارندگان تبلت شیلد: به فراخوان Nvidia پاسخ دهید، یک تبلت نو بگیرید

دارندگان تبلت شیلد: به فراخوان Nvidia پاسخ دهید، یک تبلت نو بگیرید

تبلت شیلد Nvidia، یک سال پیش عرضه شد و در آن زمان یکی از بهترین دستگاه ها در بازار بود و با صفحه ی هشت اینچی خود، اندروید را گسترش داد ولی مدتیست که کاربران از گرم شدن بیش از حد باتری این تبلت ها شکایت می کنند. امروز Nvidia فراخوان داوطلبانه ای برای تبلت های فروخته شده از جولای 2014 به بعد داده است.


Nvidia از صاحبان تبلت خواسته است تا کار با دستگاه های خود را متوقف کنند و برای ثبت نام در فراخوان شرکت کنند. در عوض، به جای دستگاه خود، تبلت جدیدی دریافت خواهند کرد.
این فراخوان تنها برای تبلت هایی است که نوع باتری مشخصی دارند. برای مشخص شدن نوع باتری به مسیر زیر بروید:
Settings -> About tablet -> Status
در زیر Battry باید Y01 یا B01 را ببینید. اگر باتری شما از نوع Y01 باشد، می توانید در فراخوان شرکت کنید. برروی این کلمه ها کلیک کنید تا فراخوان بر روی دستگاه شما آغاز شود. سپس پیامی را که حاوی شماره سریال تبلت است دریافت می کنید. این سریال را در سایت فراخوان وارد کرده و اطلاعات مورد نیاز برای ادامه فرآیند را دریافت کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر