اخبار جدید از گلکسی اس ۸ سامسونگ که با رزولوشن تصویری 4K

اخبار جدید از گلکسی اس ۸ سامسونگ که با رزولوشن تصویری 4K

جدیدترین خبر این است که تراشه 10 نانومتری اکسینوس 8895 را در کنار گرافیک Mali-G71 روی پرچم‌دار 2017 سامسونگ خواهیم دید.

به گزارش خبرآنلاین، بعدازآنکه مهندس کره‌ای در حال ارسال اطلاعات محرمانه به رقبای چینی بازداشت شد، اطلاعات جدیدی درباره گلکسی اس 8 سامسونگ که قرار است 2017 راهی بازار شود، در فضای مجازی منتشر شد.

استفاده از فناوری تراشه‌های 10 نانومتری با گرافیک Mali-G71 که دو برابر سریع‌تر از Mali-T880 (که روی اس 7 است) است، در این لو رفتن برای رقبا آشکار شد.

زوج اکسینوس 8895 با گرافیک مالی جی 71 می‌تواند گرافیک و تراشه اسنپ دراگون 830 را که سال 2017 راهی بازار می‌شود را شکست دهد.

گرافیک مالی جی 71 از معماری موسوم به Bifrost که چاره‌جویی فنی به‌صورت نقطه پایانی به پایانی end برای تجربه داشتن 4K و واقعیت مجازی است؛ بهره می‌برد و فناوری‌های جدیدی گرافیکی مانند ولکان/Vulkan، OpenGL ES3.2 و اندروید رندراسکریپت را پشتیبانی می‌کند و کلاک آن به 850 مگاهرتز می‌رسد و دو برابر تی 888 سرعت و پرفورمنس دارد.

بنابراین گلکسی اس 8 را با نمایشگر کامل 4K خواهیم داشت و با آن می‌توان محتوای واقعیت مجازی و ویدئوهای باکیفیت بسیار بالا را روی OLED بدون افت سرعت و کیفیت تماشا کرد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر