پشتیبانی هدست واقعیت مجازی از ایکس باکس

پشتیبانی هدست واقعیت مجازی از ایکس باکس

هدست واقعیت مجازی سامسونگ به زودی از دسته بازی ایکس‎باکس پشتیبانی خواهد کرد

ماه گذشته، مایکروسافت از برنامه‎های خود برای آوردن فناوری بی‎سیم ایکس‎باکس به کامپیوترهای شخصی و سایر لوازم جانبی مخصوص بازی سخن گفت و شروع آن‎ها با کامپیوتر IdeaCentre Y710 Cube لنوو است. امروز، این شرکت یک گام فراتر بر داشته و کنترلری ارائه داده است که از هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. درست شنیدید، کنترلر (دسته بازی) بی‎سیم ایکس‎باکس به زودی با دستگاه‎های واقعیت مجازی سامسونگ که توسط گوشی‎های این شرکت مدیریت می‎شوند، کار خواهد کرد. بازی Minecraft: Gear VR Edition اولین بازی خواهد بود که از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد، ولی سرانجام شما قادر به استفاده از آن بر روی این هدست با پشتیبانی از دسته بازی خواهید بود.

با آن‎که نسخه‎ی واقعیت‎مجازی Minecraft برای هدست سامسونگ موجود است، یک به‎روزرسانی در ماه آینده سازگاری با دسته بازی ایکس‎باکس را نیز به آن خواهد آورد. شما هم‎چنین باید مطمئن شوید که آخرین به‎روزرسانی برای لوازم جانبی ایکس‎باکس را نیز در اختیار دارید، که در حال حاضر موجود است. به هنگام رسیدن آپدیت در مهرماه، تنها کاری که باید بکنید دانلود آن و سپس وصل کردن کنترلر از طریق بلوتوث و شروع به بازی است. مایکروسافت می‎گوید که این شرکت هم‎چنین قصد دارد پشتیبانی از کنترلر ایکس‎باکس را به بازی‎های فعلی و آینده‎ی Gear VR بیاورد و قول می‎دهد جزئیات بیشتری را در “ماه‎های آینده” منتشر کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر