راهکارهای ایسوس در زمینه خلق صدا در دنیای بازی

راهکارهای ایسوس در زمینه خلق صدا در دنیای بازی

شرکت ایسوس به‌عنوان قدیمی‌ترین کمپانی سخت‌افزار کامپیوتر مخصوص بازی، راهکارهای متنوعی را در زمینه تجهیزات صوتی مخصوص بازی، برای داشتن حس بهتر ارائه کرده است.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اثربخشی صوت در دنیای بازی‌های رایانه‌ای منجر به لذت چند برابر از این تفریح می‌شود و شما را وارد دنیای مجازی بازی‌ها می‌کند. شرکت ایسوس به‌عنوان قدیمی‌ترین کمپانی سخت‌افزار کامپیوتر مخصوص بازی، راهکارهای متنوعی را در زمینه تجهیزات صوتی مخصوص بازی، برای داشتن حس بهتر ارائه کرده است:

هدست‌های مخصوص بازی

هدست و بلندگوهای حرفه‌ای به همراه سخت‌افزار مناسب، قطعا بازی را جذاب‌تر می‌کند. سازندگان بازی با ارائه صدای چند کاناله، حس و حال مجازی بازی را برای گیمرها و دوست داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای واقعی‌تر می‌کنند. ایسوس هم در تولیدات متنوعی از هدست‌های مخصوص بازی خود، با به‌کارگیری از آخرین فناوری‌ها، پیاده‌سازی جذاب‌تر جلوه‌های صوتی و تقویت قدرت صدا با سخت‌افزار قدرتمند، تعریفی جدید از بازی ارائه کرده است.

هدست‌های حرفه‌ای و مخصوص بازی ایسوس با درنظر گرفتن نیازهای یک گیمر واقعی، طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از مگنت‌های پریمیوم نئودیمیومی، طراحی بر پایه اصول ارگونومی، به‌کارگیری قطعات و پوشش‌های با طول عمر بالا به همراه رابط‌های نرم‌افزاری / سخت‌افزاری مناسب در خط تولید هدست‌های مخصوص بازی ایسوس رعایت شده است تا گیمرها، بیشترین لذت صوتی را از بازی ببرند.

کارت صدای مخصوص بازی

صدا نیز مانند سایر داده‌ها در کامپیوتر نیازمند پردازش‌های پیچیده است. پردازش صدا و دقت در ایجاد فرکانس‌های مختلف صوتی، باید توسط یک پردازنده صوتی حرفه‌ای برای پخش آماده شود. یک کارت صدای مناسبت برای بازی باید از تجهیزات قدرتمند صوتی استفاده کند تا بتواند جوابگوی هدست‌ها و اسپیکرهای قدرتمند با توان بالا باشد. ایسوس در تولید کارت‌های صدا، از قدرتمندترین چیپ‌های پردازنده صوتی، DAC فراتر از استاندارد صوتی و راهکارهایی مانند تفکیک فیزیکی کانال‌های صدا از هم، طراحی ظاهری گیمرپسند، پردازش صدای مخصوص بازی را به بهترین حالت ممکن فراهم می‌کند.

پردازش صدا و تولید صدای قدرتمند و واضح در دنیای بازی، نهایت خلاقیت ایسوس نیست! علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند، ایسوس با نرم‌افزارهای متعدد و کارآمد مانند Sonic Radar Pro و Sonic Studio، لذت شنیدن صدا را به بهترین حالت ممکن در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

صدا درمادربردهای مخصوص بازی

ممکن است تهیه کارت صدای حرفه‌ای و مخصوص بازی برای برخی از گیمرها اندکی پر‌هزینه باشد. ایسوس با پیاده‌سازی و استفاده از سخت‌افزار مناسب در مادربردهای مخصوص بازی خود، گیمرها را در زمینه صدای مخصوص بازی همراهی می‌کند.

کارت صدای موجود در مادربردهای مخصوص بازی ایسوس مجموعه کامل از سخت‌افزار و نرم‌افزار متناسب برای پردازش و تبدیل صدا را دارا هستند. در برخی از مدل‌ها مانند RAMPAGE V EDITION 10، ایسوس با افزونه‌هایی مانند پنل SupremeFX Hi-Fi، قدرت این کارت‌های صوتی را حتی از کارت صوتی مجزا، بیشتر کرده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر