چیزهایی که باید درباره ی توسعه دهنده های Wi-Fi بدانیم

چیزهایی که باید درباره ی توسعه دهنده های Wi-Fi بدانیم

چیزهایی که باید درباره ی توسعه دهنده های Wi-Fi بدانیم


یک توسعه دهنده ی خوب Wi-Fi باید از باند قدیمی و پر تردد 2.4 گیگا هرتزی و باند جدیدتر و پرسرعت تر 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نماید. گسترش دهندگان تک بانده ایدآل نیستند چراکه به مسیریاب متصل شده و بدلیل قرار گرفتن همه ی فعالیت ها تنها بر روی یک باند منجر به کاهش سرعت سایر تجهیزات شما می شوند. یک گسترش دهنده ی دو بانده می تواند از چنین چیزی به کمک استفاده از یک باند برای مکالمه با مسیر یاب و باندی دیگر برای مکالمه با تجهیزات دیگر جلوگیری نماید.
تقریباً تمامی لپتاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند جدید از استاندارد Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می کنند. مسیریاب ها و گسترش دهنده های AC1200 ، که از دو جریان استفاده می کنند، می توانند سریع ترین سرعت های تجهیزات ac بی سیم یک و دو جریانه را که امروزه بسیار رایج هستند مدیریت نمایند.
وب سایت انگجت (engadget) 25 دستگاه برتر گسترش دهنده را بررسی نموده و بهترین آنها را معرفی کرده است. به عقیده ی وب سایت انگجت (engadget) بهترین توسعه دهنده ی وای فای متعلق یه Netgear EX6200 است که بهترین گسترش دهنده ی وای فای برای اغلب مصارف مورد نیاز کاربران است. این دستگاه گسترش دهنده ی ac بی سیم دو بانده و دو جریانه بوده و سرعت و دامنه ی آن عالی است، دارای چندین حالت عملیاتی بوده و پورت های اترنت آن گیگابیتی است. به همین دلیل بهترین نوع از همنوعان خود می باشد.

01-LEAD-wifi-extender-netgear-ex6200-front-960
این دستگاه تنها گسترش دهنده ی وای فایی بوده است که سرعت هایی بیش از 30 مگابیت در ثانیه را در فواصل 63 فوتی از مسیریاب اصلی فراهم می نموده است. سرعت اجرای ویدیو های یوتیوب در فواصل طولانی با استفاده از این گسترش دهنده 4K بوده است و سیگنال آن قادر بوده تا با وجود دیوار ها و وسایل منزل هنوز هم سیگنالی پایا و قدرتمند را ارایه نماید. نصب آن ساده و بر خلاف سایر گسترش دهنده های وای فای دارای سه حالت اتصال متفاوت است تا به شما امکان دریافت بهترین کارایی برای مصارف مورد نظرتان را بدهد. این دستگاه همچنین دارای پنج سوییچ اترنت گیگابیت نیز می باشد.

05-wifi-extender-d-link-dap1650-630
به عقیده ی وب سایت مذکور اگر به سوییچ های اترنت نیازی ندارید، و یا توسعه دهنده ی وای فای نت گیر برای شما بیش از اندازه گران است می توانید DAP-1650 از شرکت D-Link را امتحان نمایید. درست است که به اندازه ی گسترش دهنده ی قبلی سریع یا منعطف نیست ولی در هنگام اتصال به مسیریاب شما از طریق اترنت سرعت بی سیم ac آن حتی از EX6200 نیز بیشتر است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر