آنچه در مورد گلکسی اس 8 می دانیم

آنچه در مورد گلکسی اس 8 می دانیم

سامسونگ گلکسی اس 8 سال دیگر منتشر می شود ، اما اطلاعاتی در مورد آن نشت کرده که نشان می دهد این گوشی بهتر از چیزی است که ما انتظارش را داشتیم.

در کره جنوبی، یکی از کارمندان سامسونگ سعی در فروش اطلاعات محرمانه این شرکت در مورد پروسه تولید تراشه nm 14 و nm 10 این شرکت به رقیبانش در چین کرد که توسط پلیس دستگیر شد. با وجود شکایت تنظیم شده توسط سامسونگ این اطلاعات نشت کرده اند و نشان می دهند که سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس 8 خود که سال دیگر منتشر می شود از SoC nm10 استفاده کند. سم موبایل (SamMobile) اطلاعاتی در این زمینه دریافت کرده است، که مشخص نیست که منبع آن اسناد محرمانه است یا خیر. 
گزارش شده است که در سامسونگ گلکسی اس8 از پردازنده 8895 اکسینوس nm 10 استفاده شده که با واحد گرافیکی Mali-G71 ساخت  ARM جفت شده است. گفته می شود که جی پی یو آن دو برابر قوی تر از واحد Mali-T880 استفاده شده در گلکسی اس 7 می باشد که از جی پی یو استفاده شده در چیپ ست nm کوالکوم، اسنپ دراگون 830، که سال آینده منتشر می شود سریع تر است. با این حال ما هیچ اطلاعاتی در مورد جی پی یو آردنو برای اثبات این موضوع نداریم. 
Mali-G71 با معماری جدیدی به ام بیفروست و برای محتوای 4K و تجربه VR ساخته شده است. همچنین تکنولوژی هایی مانند وولکان ، OpenGL ES 3.2، جی پی یو کامپیوتر و اندروید رندراسکریپت را پشتیبانی می کند. این واحد اصولا روی MHz850 کلاک شده است و دو برابر توان عملیاتی جی پی یو  Mali-T880 را ارائه می دهد. 
با هسته گرافیکی قدرتمندی مثل این، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 را به صفحه نمایش با رزلوشن 4K مجهز کند، که باعث می شود تجربه محتوای VR و ویدئوهای با رزلوشن بالا ارتقا یابند. البته این شرکت هنوز رسما صفحه نمایش های OLED با رزلوشن 4K را معرفی نکرده است. با این حال، تا چند ماه آینده به طور رسمی می توانیم بگوییم که گلکسی اس 8 چگونه خواهد بود. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر