گوگل الو از مرز یک میلیون دانلود اندروید گذشت

گوگل الو از مرز یک میلیون دانلود اندروید گذشت

گوگل الو بیش از یک میلیون بار در پلی استور دانلود شده است!

ممکنه شنیده باشید که برنامه چت جدید گوگل الو اوایل این هفته منتشر شد. علیرغم یک عکس العمل کاملاً مختلط و نگرانی هایی بابت حریم خصوصی آن، این سرویس جدید IM به تعداد بسیار زیادی نصب شده است، و امتیازات زیادی را در پلی استور گذرانده است. این برنامه تبدیل به اولین اپ آزاد پیش از مسنجر فیسبوک شده است و به نظر می رسد برای شبیه سازی Google Duo –همتای ویدیو محور الو- در مسیر خود قرار دارد، که در طی ده روز بعد از انتشار، 5 میلیون دانلود در اندروید داشت.
شمارشگر تعداد نصب های روی iOS را مورد محاسبه قرار نداده، و از آنجا که پلی استور فقط ذکر می کند که گوگل الو چیزی بین 1 تا 5 میلیون دانلود داشته، تعداد دقیق کاربران الو می تواند به طور قابل توجهی بیش از یک میلیون باشد.
تبلیغ زیاد از انتشار یک محصول گوگل همیشه دانلودها را به سوی خود می کشد. اینکه این غول جستجو می تواند کاربران را متقاعد کند که مجموعه فعلی از برنامه های کمکی چت خود را با الو یا Duo عوض کنند نیز البته یک مسئله کاملاً متفاوت است. از آنجا که الو نقاط قوت خود را دارد، اپ های پیام رسانی سریع چیز در حال پیشرفتی نیستند، اکثر ماها برنامه هایی مثل آی مسیج، فیسبوک مسینجر، و واتساپ را داریم و از استفاده آن ها لذت می بریم. متأسفانه برای گوگل، با وجود نفوذ غیر قابل انکار این شرکت، ممکن است این اپ خیلی کم و خیلی دیر باشد...
آیا شما طرفدار گوگل الو هستید؟ پس لطفاً نظرات خود را درباره ی این اپ با ما در میان بگذارید.

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر