تماشا کنید: برترین‌ها به خط شدند؛ بزرگ‌ترین مسابقه درگ سال

تماشا کنید: برترین‌ها به خط شدند؛ بزرگ‌ترین مسابقه درگ سال

موتورترند بار دیگر 12 خودروی اسپرت معروف جهان را در کنار هم قرار داد تا ببیند در مسابقه درگ یک چهارم مایل، کدامیک سریع‌تر از بقیه است.

به گزارش جی اس ام، نشریه آمریکایی موتورترند برای ششمین سال متوالی، ششمین قسمت سری مسابقات World's Greatest Drag Race را منتشر کرد. در مسابقه امسال 12 سوپراسپرت از سراسر جهان حضور داشتند؛ 4 خودرو از آلمان، 3 خودرو از ایالات متحده، 3 خودرو از انگلیس و 2 خودرو از ژاپن مهمانان امسال این مسابقه بودند.

در مسابقه امسال شرکت‌کنندگان خاصی حضور داشتند مثل آستون مارتین که خیلی کم آمریکایی‌ها آن‌را به چالش می‌کشند یا مکلارن 570S که امسال، موتورترندی‌ها به آن لقب Best Driver’s Car دادند. خودروی دیگر این مسابقه نیسان GT-R است که تاکنون 2 بار برنده World's Greatest Drag Race شده است.

آئودی R8 V10  پلاس نیز دیگر خودروی این گروه است؛ این آلمانی که سریع‌ترین خودروی تنفس طبیعی تست شده بدست موتورترندی‌هاست حالا درکنار سایر رقبایش ایستاده تا توانایی فنی خود را به بقیه ثابت کند. اما خاص‌ترین خودروی موجود در این مسابقه دو رگه آمریکایی-ژاپنی NSX است که هم تنها عضو هیبریدی حاضر در این مسابقه است و هم اینکه برای نخستین‌بار به مهمانی این مسابقه آمده است. مثل همیشه خودروها باید فاصله یک‌چهارم مایلی را طی کنند. به نظر شما کدامیک زودتر از بقیه به خط پایان می‌رسد؟ زود قضاوت نکنید!

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر