روتر وای فای هوشمند اختصاصی گوگل 13 مهر رونمایی خواهد شد

روتر وای فای هوشمند اختصاصی گوگل 13 مهر رونمایی خواهد شد

گوگل قصد دارد تا طی برگزاری یک رویداد خصوصی در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) از روتر وای فای هوشمند اختصاصی خود رونمایی کند. برای این روتر هوشمند که گفته شده گوگل وای فای (Google Wi-Fi) نام خواهد داشت، قیمتی برابر 129 دلار تعیین شده است.

پیش‌بینی می‌شود گوگل در رویداد مذکور، این روتر هوشمند را همراه با محصولات دیگری از قبیل، گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل (Pixel)، دستیار خانگی هوشمند گوگل هوم (Google Home) و همچنین کروم کست 4K، رونمایی کند. یکی از منابع خبری ادعا کرده که روتر گوگل وای فای قادر خواهد بود تا با اتصال نقاط دسترسی (Access Points) مختلف به یکدیگر، یک شبکه بزرگ‌تر ایجاد نماید.

 

از لحاظ ظاهری طراحی گوگل وای فای مطابقت نسبتاً زیادی با دستیار هوشمند آمازون اکو دات (Echo Dot) سفید رنگ دارد. همچنین ممکن است این روتر جدید قابلیت‌های ویژه‌ای نیز برای ارتباط با دستیار خانگی هوشمند گوگل هوم داشته باشد. شایان ذکر است که پیش از این و در سال 2015 گوگل با همکاری TP-Link یک روتر وای فای با نام OnHub تولید کرده و نسخه دوم این روتر را نیز با همکاری ایسوس روانه بازار کرده بود.

در انتها یادآوری می‌کنیم که گوگل رویداد Made by Google را برای روز 4 اکتبر (13 مهر) برنامه‌ریزی کرده است و انتظار می‌رود تا گوشی‌های هوشمند پیکسل نیز در این رویداد رونمایی شوند. شما خوانندگان محترم نیز می‌توانید برای پیگیری اخبار این رویداد مهم، با ما در دیجی رو همراه باشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر