احتمال معرفی سیستم عامل آندرویدی Andromeda در رویداد مهرماه گوگل

احتمال معرفی سیستم عامل آندرویدی Andromeda در رویداد مهرماه گوگل

زمان زیادی تا رویداد بزرگ گوگل باقی نمانده است رویدادی که هر چه به آن نزدیک تر می شویم اخبار و شایعات بیش تری در رسانه منتشر می گردد.گمانه زنی هایی در مورد احتمال معرفی سیستم عامل جدید آندرویدی گوگل شنیده می شود.

چندی پیش گوگل اعلام کرد در رویداد بزرگ اکتبر ماه (13 مهر ) سوپرایزهایی برای علاقه مندان و دنیای فناوری خواهد داشت.گوگل قصد دارد از اسمارت فون های پیکسل و پیکسل ایکس ال با سیستم عامل " آندروید 7.1 نوقا " یا همان اندروید N،کروم کست جدید که کیفیت 4K را ساپورت می کند، هدست واقعیت مجازی Daydream (همگام با آندروید نوقا ) رونمایی کند و در کنار این محصولات به طور حتم معرفی های دیگری انجام خواهد شد.یکی از این احتمالات مربوط به سیستم عامل جدید گوگل است.این سیستم عامل هیبریدی (تلفیقی) است از کروم و آندروید.

انتظار می رود این کمپانی توضیحات بیش تری در مورد آینده ی این برند و محصولاتش ، آینده ی سیستم عامل کروم و توضیحات تکمیلی در مورد Googel Home رقیب اصلی Amazon's Echo ارائه دهند."گوگل هوم" یک دیوایس برای هوشمند سازی خانه های امروزی و یک پارچه سازی تمامی سرویس های گوگل، که مرکز آن دستیار صوتی این کمپانی، گوگل ناو می ‌باشد.

هیروشی لاکهیمر که سمت معاونت ارشد بخش سیستم عامل آندروید را در کمپانی گوگل بر عهده دارد،24 سپتامبر(سوم مهر ماه 95)در توییتی اعلام کرد:

هشت ساال پیش اولین نسخه ی آندروید را در چنین روزی معرفی کردیم و به اندازه ی هشت سال احساس خوبی دارم که در 4 اکتبر در مورد جدیدترین ها صحبت خواهیم کرد.

همین توییت احتمال معرفی آندروید هیبریدی جدید را از سوی گوگل بیش تر کرده است.در مورد این سیستم عامل تا کنون جزئیات خاصی منتشر نشده است.این گمانه زنی ها از سال گذشته آغاز شد زمانی که وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرد گوگل در حال برنامه ریزی برای ادغام سیستم عامل های آندروید و کروم و ایجاد سازگاری بین این دو می باشد و تا سال 2017 آن را معرفی خواهد کرد اما بر اساس شواهد و گمانه زنی ها،معرفی زودتر یعنی در همین رویداد 13 مهر ماه صورت خواهدگرف.به تازگی وبسایت 9to5Google گزارشی در مورد مراحل بررسی و آزمایش عملکرد گرافیکی این سیستم عامل هیبریدی منتشر کرده است.چندی پیش شایعه ای در مورد تست این سیستم عامل هیبریدی بر روی نکسوس 9 و احتمال ارائه ی آن با این نکسوس گزارش شد. 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر