فیفا ۱۷ را روی گوشی همراه بازی کنید

فیفا ۱۷ را روی گوشی همراه بازی کنید

اپلیکیشن فیفا ۱۷ قرار است برای iOS، اندروید و ویندوز فون به بازار بیاید. هر طرفدار فوتبال می داند که این موقع از سال، زمان فیفا است! پس از سال ها تلاش و تجربه در زمینه محیط بازی لمسی، این بار EA Sports نسخه موبایل فیفا ۱۷ را آماده ارائه کرده است.

 به گزارش راسخون به نقل ازکلیک، با این که بازی های روی گوشی با مزیت ها و محدودیت های خاص خودشان همراه هستند، طرفدارن پر و پا قرص فیفا خیلی خوب می دانند که Xbox  و پلی استیشن برای راه اندازی مسابقات قهرمانی مناسب تر هستند.  بااین حال، برای آن هایی که می خواهند در هر جایی که هستند بتوانند فوتبال بازی کنند، و خودشان را به چالش بکشند، EA Sports اپلیکیشن فیفا ۱۷ مخصوص موبایل را هم به بازار می فرستد.

 

برای استفاده از این اپلیکیشن، باید اول فیفا ۱۷ را روی Xbox 360، Xbox One، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴ و یا کامپیوتر خود داشته باشید و از آن جا می توانید به FIFA Ultimate Team خود دسترسی پیدا کنید و هر چه را که برای نقل و انتقالات و سایر مسائل بازی نیاز دارید، مدیریت کنید.

 

این اپلیکیشن همه دستگاه های دارای اندروید ۴٫۱ به بالا، دستگاه های دارای iOS 8.2 به بالا و یا ویندوز فون های مجهز به ویندوز ۸٫۱ و بالاتر را پشتیبانی می کند. دانلود این اپلیکیشن رایگان است ولی برای آیتم هایی مثل سکه های فیفا   (FIFA coins) امکان in-app Purchase را دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر