تماشای آفلاین ویدیوهای یوتوب با اپلیکیشن YouTube Go ممکن شد

تماشای آفلاین ویدیوهای یوتوب با اپلیکیشن YouTube Go ممکن شد

یوتیوب از اپلیکیشن جدیدی به نام یوتیوب گو (YouTube Go) رونمایی کند. این برنامه با هدف کشورهایی با محدودیت‌های اینترنتی و سرعت بسیار پایین منتشر شده است.

به گزارش دیجی رو، به زمانی بازگردید که خبری از اینترنت پر سرعت نبود و نمی‌توانستید به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید. هر آهنگ یا ویدیوی دانلودی بسیار ارزشمند می‌شد چرا که به عنوان مثال دانلود یک موسیقی 3 دقیقه‌ای نیازمند طی مدت زمان 20 دقیقه بود. این روزها شاید به سختی بتوان چنین چیزی را درک کرد؛ اما هنوز هم بسیاری از مناطق دنیا از سرعت اینترنت کافی برخوردار نبوده و یا به میزان کافی در دسترس کاربران قرار ندارند.

این دقیقا همان دلیلی است که موجب شده تا یوتیوب از اپلیکیشن جدیدی به نام یوتیوب گو (YouTube Go) رونمایی کند. این برنامه با هدف کشورهایی با محدودیت‌های اینترنتی و سرعت بسیار پایین منتشر شده است. ایده‌ی پشت این اپلیکیشن ارائه محتوای ویدیویی به کاربرانی خواهد بود که از اینترنت پایداری بهره نمی‌برند. این اپلیکیشن به خصوص برای افرادی کارایی دارد که سرعت اتصال اینترنت مناسبی را نیز ندارند.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن دیگر قادر خواهند بود تا ویدیوهای یوتیوب را ذخیره کرده و به صورت آفلاین، بدون نیاز به اتصال اینترنت مشاهده کنند. شما همچنین گزینه‌های کیفیت مورد نظر برای مشاهده را نیز در اختیار دارید و همچنین در جلوی آن‌ها حجم ویدیو مورد نظر نیز قابل مشاهده است. بنابراین می‌توانید برای حجم اینترنت خود برنامه ریزی بهتری را هنگام تماشای ویدیوها داشته باشید.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن مخصوص بازارهای آسیایی عرضه شده است اما بعید نیست که تا چندی دیگر شاهد همه گیر شدن استفاده از آن در سایر بازارها نیز باشیم. به هر حال برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی‌تر از اپلیکیشن اصلی یوتیوب است و حتی این کمپانی می‌تواند از آن‌ها در اپلیکیشن اصلی خود نیز بهره‌ ببرد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر