بازی پوکمون‌گو با اضافه شدن موقعیت‌های جدید و برطرف شدن مشکلات موجود به‌روزرسانی می‌شود

بازی پوکمون‌گو با اضافه شدن موقعیت‌های جدید و برطرف شدن مشکلات موجود به‌روزرسانی می‌شود

شرکت نیناتیک اخیرا آپدیت جدیدی برای بازی پوکمون گو هم برای پلت‎فرم‎ اندروید و هم iOS ارائه داده است. جدا از یک قابلیت جدید و بعضی موارد بهبود یافته برای لوازم جانبی Pokemon GO Plus، به دنبال این آپدیت هم‎چنین باگ‎هایی که خیلی وقت است کاربران به دنبال رفع آن هستند، اصلاح می‎شوند.

به گزارش تچ نیوز، بازیکنان بازی پوکمون‎گو خوشحال خواهند شد زمانی که بدانند نسخه‎ی جدید از این بازی دارای قابلیت “مکان اسیر کردن” (capture location) است که بیشتر به جای این‎که یکی از جنبه‎های گیم‎پلی بازی باشد، یک ویژگی آماری است.

عملا، تمامی پوکون‎هایی که شما اسیر می‎کنید حالا مکانی را نشان خواهند داد که شما موفق به گرفتن پوکمون‎ها در آن‎جا شده‎اید. این اطلاعات در صفحه‎ی آمار پوکمون قابل مشاهده است، بنابراین امکان ندیدن آن وجود ندارد.

یک قابلیت جدید به گیم‎پلی بازی اضافه شده است، ولی تنها برای آن دسته از افرادی موجود است که از لوازم جانبی Pokemon GO Plus استفاده می‎کنند. تا قبل از این آپدیت، Pokémon Go Plus به بازیکنان در رابطه با پوکمون‎های مجاوری که جذب عود – یکی از آیتم‎های داخل بازی که پوکمون را به موقعیت آموزش دهنده جلب می‎کند، هشدار نمی‎داد. ولی به دنبال این آپدیت، بازیکنان می‎توانند از این آیتم استفاده و برای دریافت هشدار لوازم جانبی خود را بررسی کنند.

این موارد تمامی قابلیت‎های جدیدی بود که در این به‎روزرسانی معرفی می‎شود، ولی همان‎طور که در ابتدا اشاره شد، بعضی از باگ‎ها نیز رفع شده‎اند. به عنوان مثال، باگی که باعث گیر کردن کاربران در صفحه‎ی لود شدن بازی می‎شد، حتی بعد از ری‎استارت کردن بازی، رفع شده است.

علاوه بر این، توسعه‎دهندگان پوکمون‎گو تایید کرده‎اند که آن‎ها مشکلی که در آن دوربین گاهی اوقات در طول مبارزات با سرعت‎ آهسته‎ای حرکت می‎کرد را رفع کرده‎اند. بعضی از باگ‎های کوچک دیگری نیز اصلاح شده‎اند.

باید هم‎چنین اشاره کنیم که نیناتیک اشاره می‎کند که تغییرات و قابلیت‎های جدید هیجان‎انگیزی “به زودی” خواهد رسید، بنابراین انتظار به‎روزرسانی‎های جالب‎تری را در طول چند هفته‎ی آینده برای پوکمون‎گو داشته باشید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر