فعالیت تلگرام در ایران تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ اجماع شورا حمایت از شبکه‌های اجتماعی بومی است.

فعالیت تلگرام در ایران تا اطلاع ثانوی ادامه دارد/ اجماع شورا حمایت از شبکه‌های اجتماعی بومی است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه آیا ادامه حضور شبکه‌ی پیام رسان تلگرام در ایران به صورت گذشته خواهد بود یا خیر؟ گفت: فعلا تا اطلاع ثانوی به روش گذشته است، ولی به زودی تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی که برای بازدید از هفدهمین نمایشگاه تلکام در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور یافته بود، طی بازدید از غرفه‌ی سیتنا در این نمایشگاه، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص برنامه‌ی مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی برای ادامه‌ی فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی در ایران، گفت: در حقیقت طرحی را که در مرکز طراحی و در کمیسیون‌های مرکز بررسی شده بود را به شورا بردیم و در آنجا پیشنهاداتی داشتیم که هنوز تصمیم گیری نشده است.

وی ادامه داد: به هرحال آن چه مسلم است ما به دنبال آن چیزی هستیم که به اصطلاح مورد اجماع شورا بود و تصمیم گیری شد و این که ما از شبکه های اجتماعی بومی حمایت کنیم، ولی در رابطه با شبکه های اجتماعی خارجی هنوز تصمیم گرفته نشده که به چه صورت فعالیت آن‌ها در کشور ساماندهی شود.

فیروزآبادی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه آیا ادامه حضور شبکه‌ی پیام رسان تلگرام در ایران به صورت گذشته خواهد بود یا خیر؟ گفت: فعلا تا اطلاع ثانوی به روش گذشته است ولی به زودی تصمیم گیری می شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر