عرضه هوآوی میت 9 در سه نسخه

عرضه هوآوی میت 9 در سه نسخه

هوآوی سعی می‌کند پا به پای سامسونگ گوشی‌هایی متنوع عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها سری محبوب میت است. ظاهرا به تاریخ رونمایی پرچمدار این سری، میت 9، نزدیک می‌شویم زیرا شایعات زیادی پیرامون آن منتشر می‌شود. این گوشی در سه نسخه با فضای رم 6 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود.

فبلت‌های سری میت هوآوی شاید پس از سری نوت سامسونگ محبوب‌ترین‌ها میان کاربران اندروید باشند. انتظار می‌رفت پرچمدار این خانواده که با نام میت 9 شناخته می‌شود در IFA 2016 رونمایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. امروز شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده که نوید ورود زودهنگامش را به مشتاقان می‌دهد. در ادامه جزئیات شایعات را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید میت 9 در سه نسخه با فضای رم و حافظه داخلی متفاوت و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود. قوی‌ترین مدل رم 6 گیگابایتی دارد که در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی خیال کاربر را راحت می‌کند. جالب اینجاست که تنها این نسخه از رنگ مشکی برخوردار می‌شود و قیمت نهایی آن 700 دلار اعلام شده است. پیش از این بنچمارک‌ها افشا کرده بودند که این فبلت از نمایشگری 6 اینچی، پردازنده کرین 960 و اندروید نوقا بهره می‌برد. بهتر است بدانید که در قاب پشتی یک دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری 4K تعبیه شده است؛ دوربین جلو نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت یک سنسور 8 مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول‌اچ‌دی است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم سه نمونه از میت 9 تولید می‌شود که یک نمونه فضای رم 6 گیگابایتی و دو نسخه دیگر رم 4 گیگابایتی دارند. تفاوت دو نسخه ضعیف‌تر در حافظه داخلی است که در یکی 64 و در دیگری 128 گیگابایت است. قیمت این دو به ترتیب 480 دلار و 550 دلار اعلام شده است. رنگ‌های پایه برای تمام نسخه‌‌ها سفید، طلایی و گرافیتی هستند در حالی که نسخه 128 گیگابایتی از رنگ‌های قهوه‌ای و صورتی هم برخوردار است. نمونه 256 گیگابایتی هم همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم همه این رنگ‌ها را دارد با این تفاوت که رنگ مشکی را به صورت اختصاصی تصاحب کرده است.

هنوز صحبتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه میت 9 به میان نیامده است. البته با توجه این‌که مشخصات و قیمت نهایی‌اش افشا شده حدس می‌زنیم که تاریخ موعود نزدیک باشد. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون صاحب یکی از گوشی‌های سری میت بوده‌اید؟ در این صورت تجربه خود را با کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر