گوگل گزینه “ناشناس بودن” را به اپلیکیشن iOS خود افزود.

گوگل گزینه “ناشناس بودن” را به اپلیکیشن iOS خود افزود.

با آن‎که بعضی از کاربران به عنوان سیستم‎عامل ممکن است iOS را ترجیح دهند، آن‎ها ممکن است هم‎چنان استفاده از خدمات و محصولات گوگل را نیز، به عنوان مثال در امر جستجو، در نظر داشته باشند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، به احتمال زیاد از اپلیکیشن Google Search برای iOS استفاده می‎کنید و خوشحال خواهید شد زمانی که بشنوید برای این اپلیکیشن آپدیت جدیدی ارائه شده است.

گوگل در آخرین به‎روزرسانی این اپلیکیشن قابلیت جستجو کردن به حالت “ناشناس” را در اختیار افراد گذاشته است. در توضیح این قابلیت باید گفت، مرورگر کروم گوگل دارای قابلیت مشابهی است که در آن عملا چیزی که شما در حالت ناشناس مشاهده می‎کنید در هیستوری همیشگی مرورگر کروم به نمایش نشان داده نخواهد شد. استفاده از این قابلیت اگر کامپیوتر شما مشترک با فرد دیگری در خانواده است یا در محل کار هستید، مفید است.

برای کاربران گوشی‎های آیفون 6 اس/7 و 6 اس/7 پلاس، باید گفت که وارد شدن به این حالت با استفاده از قابلیت لمس سه‎بعدی iOS وجود دارد. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند اعمال یک فشار محکم بر روی آیکون آپلیکیشن Google Search است. این آپدیت همچنین از سنسور تاچ‎ آی‎دی استفاده می‎کند تا شما بتوانید حتی زمانی که اپلیکیشن بسته شده است دوباره وارد حالت ناشناس شوید، بنابراین این اطمینان را داشته باشید که تنها شما می‎توانید فعالیت خود در اینترنت را مشاهده کنید.

این به‎روزرسانی در حال حاضر ارائه شده است بنابراین اگر به iTunes App Store بروید باید موفق به دریافت آن شوید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر