محبوبیت اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو در بین 5 میلیون کاربر

محبوبیت اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو در بین 5 میلیون کاربر

تنها یک هفته بیشتر از عرضه رسمی اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن به خوبی در حال کسب محبوبیت در بین کاربران اندرویدی است. این اپلیکیشن موفق شده تنها پس از چند روز از 5 میلیون بار دانلود نیز تجاوز کند.

اگر چه گوگل پلی می‌گوید که این اپلیکیشن موفق به عبور از مرز 5 میلیون بار دانلود شده است اما این امکان وجود دارد که کاربران این اپلیکیشن را بر روی بیش از یک دیوایس نصب کرده‌ باشند. ولی آن چه که اطمینان بخش است این خواهد بود که بدون شک گوگل الو فروش موفقیت آمیزی را تجربه کرده و تنها در عرض چند روز موفق به عبور از مرز 5 میلیون دانلود شده است. لازم به ذکر است که در این بین اپلیکیشن تماس صوتی گوگل Duo نیز موفق به عبور از 10 میلیون بار دانلود شده است.

بدون شک یکی از ویژگی‌های برجسته گوگل الو را باید نسخه پیشنمایش دستیار گوگل (Google Assistant) بدانیم که در رقم زدن این موفقیت بی تأثیر نبوده است. دستیار گوگل در گوگل الو یک ربات بوده که به کاربران اجازه تعامل با گوگل را می‌دهد و به نوعی کارایی آن شبیه به Google Now خواهد بود.

کاربران قادر خواهند بود تا سؤالات مورد نظر خود را از دستیار گوگل بپرسند تا آن برایشان به جستجو بپردازد. همچنین کاربران می‌توانند به لطف این دستیار در چیزهای مختلفی مشترک شوند. به عنوان مثال باید به یک فورکست روزانه وضعیت آب و هوا و یا اجرای بازی‌هایی نظیر Solitaire در داخل برنامه گوگل الو اشاره کرد. در کنار همه این‌ها باید به ادغام این اپلیکیشن با گوگل Duo نیز به عنوان قابلیتی فوق‌العاده به صحبت پرداخت. این بدان معنا خواهد بود که الو به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به ترک این پیام رسان، به لطف نصب بودن گوگل Duo بر روی گوشی، یک مکالمه ویدیویی را با مخاطبان خود آغاز کنند.

اینک الو در کنار دیگر پیام رسان گوگل، هنگ اوتس نشسته و این شرکت قصد دارد تا آن را به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان متمرکز تجاری جایگزین پیام رسان‌های دیگر شما کند. بدون شک هنوز هم این اپلیکیشن ظرفیت محبوبیت بیشتر را دارد و گوگل در آستانه رقابت بزرگی با دیگر پیام رسان‌ها نظیر واتس اپ قرار خواهد داشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر