تصاویر جدید منتشر شده از گوگل پیکسل ایکس ال

تصاویر جدید منتشر شده از گوگل پیکسل ایکس ال

این گوشی هوشمند که در 4 اکتبر رونمایی می شود، طراحی ای مشابه به پیکسل دارد.

گوگل در 4 اکتبر رویدادی را به منظور رونمایی از دو گوشی هوشمند آتی خود برگزار می کند که با یکدیگر به همراه اچ تی سی ساخته شده اند. پیکسل و پیکسل ایکس ال اخیراً در تصاویر زیادی افشا شده اند و قطعاً تا زمان مراسم اطلاعات بیشتری از آن ها منتشر خواهد شد.
اوایل امروز پیکسل در وبسایت  VentureBeat رونمایی شد، و به نظر می رسد که این وبسایت و ایوان بلاس تصویری از پیکسل ایکس ال را نیز منتشر کرده اند. اسمارت فون دوم طراحی مشابهی به پیکسل دارد، اما با یک صفحه نمایش بزرگتر و باتری بزرگتری می آید.
پیکسل ایکس ال لبه های منحنی دارد، و تصویر نشان می دهد که لانچر پیکسل بر روی این دستگاه نیز نصب شده است. برای همه ی میانبرهای اپلیکیشن ها آیکون های دایره ای شکل دارد، اما دارای آیکون منوی برنامه ها یا همان app drawer نمی باشد.
این باعث می شود که طراحی کلی لانچر روان تر شود، و لبه های منحنی گوشی را نیز سازگار می کند. یک جزء جالب دیگر آن دکمه home است، که همان شکل منحنی مانند آن را حفظ می کند اما یک نقطه کوچک داخل خود دارد.


گوگل پیکسل ایکس ال یک صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد
شایعه شده است که پیکسل ایکس ال در مقایسه با دیگر اسمارت فون آتی گوگل صفحه نمایش بزرگتری دارد – 5.5 اینچ با رزولوشن 1440 x 2560. بعلاوه، انتظار می رود که این اسمارت فون با 4 گیگابایت رم بیاید و اخیراً در Geekbench گفته شده که یک پردازنده کوالکام هشت هسته ای 1.59GHz، و احتمالاً یک سی پی یو اسنپ دراگون 820 دارد.
این اسمارت فون دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. ظرفیت باتری ممکن است به 3450mAh برسد و اجراکننده اندروید 7.1 نوقا خواهد بود.
به منظور تبلیغ این رویداد در 4 اکتبر، گوگل از دو مجسمه جدید در استرالیا رونمایی کرد. بنابر حساب توییتر گوگل استرالیا، علاوه بر یک مجسمه در Brooklyn Bridge Park، گوگل همچنین یک مجسمه در ملبورن و یکی در سیدنی را مورد نمایش قرار داده است. بعلاوه، این شرکت رویداد آینده خود را با یک تبلیغ ویدیویی و چندین بیلبورد، تبلیغ کرده است.

منبع خبر: softpedia

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر