بهترین نرم افزارهای رایگان 2016 برای PC !

بهترین نرم افزارهای رایگان 2016 برای PC !

همه این نرم افزارها را می توانید به طور کاملا رایگان برای رایانه شخصی خود دانلود کنید !

بهترین نرم افزارهای رایگان برای ویندوز !

برای به دست آوردن نرم افزارهای بسیار خوب همیشه الزاما نباید پولی را پرداخت کنید . خوشبختانه امروزه شما می توانید به دلیل اجرای پروژه های متن باز ، اشتراک افزار و تبلیغاتی رایانه شخصی خود را به مجموعه ای از نرم افزارهای ضروری ولی کاملا رایگان مجهز سازید . همیشه عده ای از افراد هستند که می خواهند بهترین نرم افزارهای ویندوزی را تست و به بقیه کاربران معرفی کنند . در این نوشتار هم همین هدف دنبال شده تا برترین نرم افزارهای رایگان ویندوزی به شما معرفی گردد . 

آنتی ویروس آویرا  ( Avira Free Antivirus )  ، بهترین نرم افزار آنتی ویروس رایگان 2016 

یک ابزار محافظتی سریع و قابل اطمینان برای مقابله کردن با ویروس ها و سایر تهدیدهای آنلاین !

آنتی ویروس رایگان آویرا کمترین تاثیر را بر روی عملکرد رایانه شما دارد ، به تنظیمات پیش فرض بسیار خوبی مجهز است و بزرگ ترین محافظ در مقابل جدیدترین ویروس ها و تهدیدهای بدافزاری محسوب می شود .

لیبری آفیس ( LibreOffice ) ، بهترین نرم افزار آفیس رایگان 2016 

سودمندتر از مجموعه نرم افزاری آفیس مایکروسافت اما کاملا رایگان !

لیبری آفیس به عنوان یک نرم افزار پیشرفته و فعال که کاملا با فرمت های مجموع آفیس مایکروسافت سازگار است ، یک برنامه کامل برای پردازش وورد ، صفحه گسترده ، نگاره سازى ، ارائه مطالب ، ساختن فرمول های ریاضیاتی و منظم کردن پایگاه داده های یک مجموعه می باشد که به راحتی ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران می گذارد . 

گوگل کروم ( Google Chrome ) ، بهترین نرم افزار مرورگر وب 2016 

یک مرورگر سریع ، انعطاف پذیر و بی نهایت توسعه پذیر !

جنگ مرورگرها همیشه یک جنگ سخت بوده است با وجود این مرورگر گوگل کروم به دلیل انعطاف پذیری ، پایداری و توانمندیش در پشتیبانی پلت فرم های مختلف توانسته است که برنده این نبرد باشد . یکپارچگی این نرم افزار با اکانت گوگل آن را قادر ساخته است که به راحتی مطالب برگزیده و بوک مارک های کاربر را بین دستگاه های مختلف انتقال دهد ؛ این نرم افزار علاوه بر این می تواند تعداد زیادی از اکستنشن ها را نیز پشتیبانی کند .

موزیک بی ( MusicBee ) ، بهترین نرم افزار موزیک پلیر رایگان 2016 

برترین نرم افزار برای پخش کردن و سازماندهی کردن فایل های صوتی !

موزیک بی می تواند هرآنچه را که کاربر برای مدیریت کردن مجموعه فایل های صوتی خود می خواهد در اختیار او بگذارد . این نرم افزار علاوه بر این قادر است که آهنگ های مورد علاقه شما را نشانه گذاری کند و عملکرد سخت افزار رایانه شما را نیز ارتقاء بخشد . از دیگر قابلیت های این محصول می توان به توانایی بسیار خوب آن در استریم سازی رادیو اینترنتی و پخش پادکست ها اشاره کرد .

جیمپ ( GIMP ) ، بهترین نرم افزار ادیتور رایگان عکس 2016

بهترین جایگزین فوتوشاپ برای تبدیل کردن عکس ها به آثار هنری !

جیمپ بهترین جایگزین رایگان آدوب فوتوشاپ می باشد و به ابزارهای هوشمندی مجهز شده است که هر کاربری را با هر درجه مهارتی به یک ادیتور حرفه ای عکس تبدیل می کند . این نرم افزار علاوه بر این ده ها پلاگ این بسیار خوب دارد که قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران می گذارند . جیمپ به طور منظم بروزرسانی می شود از این رو به راحتی می تواند ابزارهای بسیار خوبی را در اختیار کاربران بگذارد .

فاکسیت ریدر ( Foxit Reader ) ، بهترین نرم افزار پی دی اف ریدر رایگان 2016

بهترین نرم افزار برای ساختن و تبدیل کردن فایل های پی دی اف !

فاکسیت ریدر به معنای واقعی یک آچار فرانسه است . با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی می توانید فایل پی دی اف بسازید ، اجرا کنید و یا ویرایش سازید . این نرم افزار علاوه بر این می تواند فایل های مجموعه آفیس مایکروسافت را اسکن و تبدیل کند و ابزارهایی را برای یادداشت گذاری بر روی فایل های پی دی اف و ایمن سازی و به اشتراک گذاری این فایل ها با سیستم کلود در اختیار کاربر بگذارد . 

کی بیتورنت ( qBittorrent ) ، بهترین نرم افزار کلاینت تورنت رایگان 2016

مجهز به همه ابزارهای مورد نیاز طرفداران موسیقی ، تلویزیون و فیلم !

کی بیتورنت ، نرم افزاری سریع و کارآمد می باشد که می تواند هرآنچه را که شما برای یک دانلود ایمن و سریع می خواهید در اختیارتان قرار دهد . این نرم افزار  کاربرد آسانی دارد ، به یک موتور جست و جو و مدیا پلیر داخلی مجهز است و علاوه بر این می تواند تورنت بسازد و به طور خودکار تورنت ها را اولویت بندی کند . 

انی ویدئو کانورتر ( Any Video Converter ) ، بهترین نرم افزار رایگان 2016 برای دانلود کلیپ از سایت ویمئو

یک نرم افزار بسیار خوب برای دانلود ، رایت و تبدیل کردن کلیپ های سایت های مختلف !

با این نرم افزار به راحتی می توانید از هر سایتی کلیپ دانلود کنید و سپس کلیپ های دانلود شده را به فرمت های صوتی و تصویری مختلف تبدیل نمایید . انی ویدئو کانورتر علاوه بر این توانایی رایت کردن فایل های تبدیل شده و خواندن CD و DVD های رسانه ای را نیز دارد . 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

arashz4

یک‌شنبه, 11 مهر 1395

Any Video Converter رایگان نیست!

پاسخ

هادی

یک‌شنبه, 11 مهر 1395

مطلب مفیدی بود
از دوستان کسی میتونه نرم افزار رایگانی بعنوان جایگزین 3DsMAX معرفی کنه ؟

پاسخ

ثبت نظر