بهترین گوشی های اندروید پشتیبانی کننده کارت های حافظه میکرو SD !

بهترین گوشی های اندروید پشتیبانی کننده کارت های حافظه میکرو SD !

اگر که به دنبال بهترین گوشی های پشتیبانی کننده کارت های حافظه قابل ارتقاء هستید ، جای درستی آمده اید . در این نوشتار به معرفی بهترین گزینه های اندرویدی پرداخته شده است که می توانند کارت های حافظه میکرو SD را نیز پشتیبانی کنند .

سامسونگ گلکسی S7 اج ، بهترین از همه نظر !

گلکسی S7 اج یک پکیج کامل است . این دستگاه از یک بدنه شیشه ای فلزی بسیار زیبا و یک نمایشگر 5.5 اینچی منحنی شکل بهره می برد که این گوشی هوشمند را به راحتی از دیگر گوشی های مشابه متمایز می کند . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 3600mAh که حداقل یک روز کامل این دستگاه را سرپا نگه می دارد ، اشاره کرد . 

بهترین ویژگی گوشی گلکسی S7 اج این است که پورت کارت حافظه میکرو SD را نیز پشتیبانی می کند از این رو شما می توانید ظرفیت حافظه داخلی آن را تا 256 گیگابایت افزایش دهید . گلکسی S7 اج از رده بندی مقاومتی IP68 نیز بهره می برد . 

ویژگی دیگر : سامسونگ فروش مدل باز شده ( UNLOCKED ) این دستگاه را نیز آغاز کرده است . این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی باندهای LTE جهانی را نیز دارد و از این رو شبکه های مختلفی را پشتیبانی می کند .

حرف آخر : گلکسی S7 اج یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که شما می توانید برای خرید آن اقدام کنید .

اچ تی سی 10 ، مجهز به حافظه پذیرفتنی !

اچ تی سی در طول دو سال گذشته پروسه ساختن گوشی های پیشرفته را ترک نکرده بود و اچ تی سی 10 بیانگر همین رویکرد می باشد . این گوشی هوشمند به یک بدنه یکپارچه آلومینیومی منحنی شکل مجهز شده است که باعث می شود کاربر به راحتی بتواند آن را در دست نگه دارد . نمایشگر 5.2 اینچی این گوشی هوشمند نیز اجازه کار کردن یک دستی را هم به کاربر می دهد . 

در ساخت این دستگاه از یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، رم 4 گیگابایتی ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 3000mAh مجهز به قابلیت شارژ سریع 3 استفاده شده است . این گوشی هوشمند به یک DAC بسیار خوب نیز مجهز می باشد و به همین دلیل کاربر می تواند از قابلیت صوتی های فای آن کمال بهره را ببرد . سازنده این گوشی هوشمند اعلام کرده است که می خواهد در سه ماهه پایانی سال 2016 بروز رسانی سیستم عامل نوقا را هم برای آن منتشر کند .

گوشی اچ تی سی 10 به یک پورت کارت حافظه میکرو SD اختصاصی مجهز شده است و به همین دلیل کاربران می توانند حافظه داخلی آن را تا 256 گیگابایت افزایش دهند . برخلاف گوشی گلکسی S7 اج این محصول حافظه پذیرفتنی مارشمالو را نیز پشتیبانی می کند که کاربر را قادر می سازد تا کارت حافظه خارجی را دوباره فرمت بندی و حجم آن را به حجم حافظه داخلی گوشی اضافه کند ؛ البته نقطه ضعف این قابلیت این است که کاربر دیگر نمی تواند حافظه خارجی را جدا کند .

ویژگی دیگر : اگر که این گوشی هوشمند را مستقیما از سازنده آن خریداری کنید می توانید از مزیت محافظتی رایگان Uh Oh Protection که ترک خوردگی های نمایشگر ، آسیب های ناشی از نفوذ آب و تغییر شرکت های پشتیبانی کننده را شامل می شوند ، نیز استفاده کنید .

حرف آخر : اچ تی سی 10 قوی ترین رقیب گلکسی S7 اج می باشد .

ZTE آکسون 7 ، یک آپشن از کلاس گوشی های رنج متوسط !

آکسون 7 یک گوشی بسیار خوب در کلاس گوشی های رنج متوسط می باشد که در ازای یک برچسب قیمت 399 دلاری ویژگی هایی نظیر یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD ، اسپیکرهای استریو ، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی ISOCELL ، اسکنر اثر انگشت و باتری 3250mAh را در اختیار کاربر می گذارد . این گوشی هوشمند به یک DAC داخلی نیز مجهز می باشد .

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو که توسط سازنده چینی از برخی جهات ارتقاء یافته است ، اشاره کرد . 

ویژگی دیگر : آکسون 7 قابلیت محافظتی Passport 2.0 را نیز از طرف سازنده چینی در خود دارد که البته تنها برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده است . این ویژگی یک وارانتی دو ساله در مقابل تمام عیوب سخت افزاری می باشد .

حرف آخر : این گوشی هوشمند یک محصول بسیار خوب در رنج گوشی های کلاس متوسط است که ارزش فکر کردن را دارد .

موتو جی 4 پلاس ، بهترین گوشی اقتصادی !

موتو جی 4 پلاس با ویژگی های بسیار خوبی عرضه شد که بسیاری از آن ها در رده خود حرف اول را می زنند . این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.5 اینچی فول HD ، اسکنر اثر انگشت ، دوربین 16 مگاپیکسلی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 و سیستم عامل اندروید 6.0.1  مارشمالو مجهز است و در دو مدل با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی ( 199 دلار ) و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ( 299 دلار ) وارد بازار شده است .  

تمام گوشی های خانواده موتو جی 4 به پورت کارت حافظه میکرو SD مجهز هستند و می توانند تا 128 گیگابایت افزایش حافظه را نیز پشتیبانی کنند با وجود این آنچه که مدل پلاس را از سایر اعضای خانواده خود متمایز می کند قابلیت های نرم افزاری موتو دیسپلی ( Moto Display ) و موتو اکشن ( Moto Actions ) می باشند که کاربر را قادر می سازند تا در هنگام خاموش بودن نمایشگر هم اعلان های دریافت شده را بخواند و علاوه بر این با دادن دو فرمان حرکتی دوربین گوشی را فعال سازد .

ویژگی دیگر : مدل باز شده این گوشی هوشمند هم اکنون در سایت آمازون به فروش می رسد و باندهای LTE شبکه های AT&T ، T-Mobile ، Verizon و Sprint را پشتیبانی می کند .

حرف آخر : موتو جی 4 پلاس یک آپشن بسیار خوب 200 دلاری است که می تواند حافظه قابل ارتقاء را نیز در اختیار کاربر قرار دهد . 

بلو آر 1 اچ دی ، بهترین گزینه 100 دلاری !

اگر که به دنبال یک گزینه با قیمتی کمتر از 150 دلار هستید که بتوانید حافظه داخلی آن را افزایش دهید ، بلو آر 1 اچ دی بهترین انتخاب پیش روی شما می باشد . این گوشی هوشمند 109 دلار قیمت دارد و به یک رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، پردازشگر مدیاتک MT6735 ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و باتری 2500mAh مجهز می باشد .

در ساخت این دستگاه از یک پورت اختصاصی کارت حافظه میکرو SD استفاده شده است که کاربر را قادر می سازد تا حافظه دستگاه را تا 64 گیگابایت افزایش دهد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به محافظ صفحه گوریلا گلس 3 و بدنه فلزی آن اشاره کرد که حس یک گوشی پیشرفته را در دستان کاربر ایجاد می کند . 

ویژگی دیگر : این گوشی هوشمند شبکه های AT&T و T-Mobile را نیز پشتیبانی می کند .

حرف آخر : آر 1 اچ دی در ازای 109 دلار ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار کاربر می گذارد . 

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر