در کمتر از بیست و چهار ساعت سه میلیون نفر برای شائومی می 5 اس و 5 اس پرو ثبت نام کرده اند

در کمتر از بیست و چهار ساعت سه میلیون نفر برای شائومی می 5 اس و 5 اس پرو ثبت نام کرده اند

شرکت شائومی که به تازگی گوشی های جدید می 5 اس و می 5 اس پلاس خود را معرفی کرده با استقبال چشمگیری رو به رو شده است. این گوشی ها قابلیت های بسیار خوبی دارند و قیمت آن ها بسیار پایین است.

شائومی  گوشی های می 5 اس و می 5 اس پلاس خود را معرفی کرد و همانطور که فکر می کردیم هر دو آن ها را با سخت افزارهای بسیار عالی ساخته است. از دوربین های ساخت سونی گرفته تا SoC 821 اسنپ دراگون کوالکوم، این شرکت سعی کرده است محصول خوبی تولید کند. صفحه نمایش مدل پلاس 5.7 اینچی و مدل می 5 اس 5.15اینچ است. همچنین رم مدل بزرگ تر 6 گیگابایت و مدل بزرگ تر 4 گیگابایت است. مشتریان استقبال بسیار خوبی از این محصول کرده اند و تا این زمان در کمتر از 24 ساعث 3 میلیون نفر برای این گوشی ها ثبت نام کرده اند. 
البته در کنار طراحی، قابلیت ها و مشخصات، یکی از دلایل پر طرفدار بودن این گوشی ها قیمت آن است. می 5 اس با اسنپ دراگون 821 با رم 3 گیگابایتی 300 دلار امریکا می باشد، و می 5 اس پلاس با همان تراشه و رم 6 گیگابایتی تنها 390 دلار قیمت دارد. مانند بسیاری از شرکت های چینی دیگر، شائومی قابلیت های اپل، سامسونگ و شرکت های دیگر را با قمیت های بسیار پایین تر ارائه می دهد. 
البته همه ما می دانیم که قابلیت های خوبی که شرکت های می گویند به معنی خوب بودن آن محصول نیست. اما شائومی می 5 اس و 5 اس پلاس به نظر خوب می آیند و برای قضاوت نهایی باید صبر کنیم تا این گوشی ها منتشر شوند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر