رونمایی از Samsung Galaxy A8

رونمایی از Samsung Galaxy A8

سامسونگ سرانجام نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 خود را با نام اختصاصی "(2016) Samsung Galaxy A8" در کشور کره جنوبی رونمایی کرد. پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز می‌شود.

چند وقتی بود که شایعات و خبرهای غیررسمی زیادی در رابطه با نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ می‌شنیدیم. چندی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی این محصول در سایت GFXBench بودیم. اما سرانجام سامسونگ به طور رسمی از نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ با نام اختصاصی  "(2016) Samsung Galaxy A8" رونمایی کرد. این محصول در کشور کره جنوبی معرفی شده و پیش‌فروش آن از روز یکم ماه اکتبر یعنی کمتر از 24 ساعت دیگر آغاز می‌شود.

 

از نظر ظاهری نوآوری و تغییرات چندانی را در نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ مشاهده نمی‌کنیم. بدنه این گوشی از مواد فلزی ساخته شده و سامسونگ آن را از قابلیت "صفحه نمایش همیشه روشن" یا همان "Always On Display" بهره‌مند ساخته است. به موجب وجود این قابلیت، صفحه نمایش گوشی هوشمند مورد نظر به طور دائم مواردی همچون زمان، تاریخ و برخی نوتیفیکیشن‌های دریافتی را به تصویر می‌کشد. قابلیت "صفحه نمایش همیشه روشن" هم اکنون در پرچمداران سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) و گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به کار گرفته شده است.

نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی بهره‌مند است. سیستم روی چیپ (SoC) اگزینوس 7420 سامسونگ در آن به کار گرفته شده و رم آن 3 گیگابایتی است. حافظه داخلی این محصول هم ظرفیت پیش‌فرض 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

 

سامسونگ دوربین اصلی نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ را به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز کرده و برای دوربین سلفی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. باتری این فبلت ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در دستگاه، اندروید 6.0.1 مارشمالو است. نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ به یک اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز بوده که در دکمه هوم (Home) دستگاه تعبیه شده است. به این صورت قابلیت پشتیبانی از سرویس پرداخت الکترونیکی اختصاصی سامسونگ با نام سامسونگ پی (Samsung Pay) برای نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ به ارمغان آورده می‌شود.

پیش‌فروش نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ از روز یکم ماه اکتبر یعنی کمتر از 24 ساعت دیگر در کشور کره جنوبی آغاز می‌شود، اما سامسونگ در رابطه با امکان عرضه این محصول در سایر بازارهای جهانی اطلاعاتی ارائه نکرده است. اپراتور SK Telecom اعلام کرده که آن دسته از مشتریانی که تا پیش از روز چهارم ماه اکتبر نسبت به پیش خرید نسخه‌های تحت پوشش این اپراتور گوشی مورد نظر اقدام کنند، یک کیس، یک محافظ صفحه نمایش و یک رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر