5 ویژگی در مورد ویندوز 10 که آنها را دوست خواهید داشت.

5 ویژگی در مورد ویندوز 10 که آنها را دوست خواهید داشت.

5 ویژگی در مورد ویندوز 10 که آنها را دوست خواهید داشت.

 


هزینه‌ی ارتقا
شرکت مایکروسافت در مورد هزینه‌ی ارتقا، در مورد این نسخه‌ی جدید، تصمیم عاقلانه‌ای گرفته است. پیش از این کاربران برای ارتقای سیستم‌عامل به آخرین نسخه، می‌بایست مبلغ اندکی می‌پرداختند. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که ارتقای سیستم‌عامل ویندوز 10 کاملاً بدون صرف هیچ هزینه‌ای، به صورت مجانی، قابل انجام است.
بازگشت به عقب
پیش از این با ارتقای سیستم‌عامل ویندوز به نسخه‌ای بالاتر، امکان بازگشت به نسخه‌ی قبلی و قدیمی‌تر نبود. اما در مورد این سیستم‌عامل جدید این امکان فراهم آمده است. در صورتی که نسخه‌ی جدید را نصب کنید تنها با انتخاب گزینه‌ی بازگشت به قبل می‌توان به نسخه‌ی قبلی بازگشت.
برنامه‌های توکار خاص این سیستم‌عامل
در این سیستم‌عامل برنامه‌های از پیش نصب شده تعبیه شده است. این برنامه‌ها شامل دوربین، موسیقی، عکس، فیلم، نقشه، آب‌و‌هوا، اخبار و ورزش می‌شود.   
مایکروسافت اج
موتور جستجوی اینترنت اکسپلورر در این نسخه‌ی جدید از ویندوز دیگر وجود نخواهد داشت. شرکت مایکروسافت همواره در حال بهتر کردن و ارتقای این موتور جستجو بوده است اما بدلیل اینکه دیگر جذابیتی برای کاربران نداشته، آن را از نسخه‌ی جدید ویندوز حذف کرده است. شرکت مایکروسافت یک موتور جستجوی جدید با این نسخه از ویندوز همراه کرده است به نام "مایکروسافت اج". انتظار می‌رود این موتور جستجو در مقابل موتورهای جستجوی محبوب فعلی یعنی گوگل کروم و فایر فاکس به خوبی عمل کند.
آفیس
پیش از این استفاده از مجموعه‌ی آفیس چیزی در حدود 120 دلار آمریکا هزینه داشت؛ اما برای اولین بار شرکت مایکروسافت در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ویندوز این مجموعه را به صورت مجانی عرضه می‌کند. البته در صورتی که تمایل به استفاده از ویژگی‌های اضافه‌ی تعبیه شده برای این مجموعه را داشته باشید باید ماهانه مبلغی را بپردازید؛ البته این مبلغ بسیار ناچیز است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر