گوشی های انفجاری! این بار نوبت آیفون 7 است.

گوشی های انفجاری! این بار نوبت آیفون 7 است.

سامسونگ هنوز هم درگیر گوشی های خطرناک خود است که آتش می گیرند، اما اینبار خبر از انفجار یک گوشی اپل به گوش می رسد!

در حالی که سامسونگ مشغول جمع کردن گلکسی نوت های انفجاری اش در سراسر دنیاست، این شرکت با مشکل دیگری نیز مواجه شده است: دستگاه های دیگرشان نیز ، از گلکسی اس 7 اج گرفته تا گلکسی نوت 2 های قدیمی نیز این مشکل را دارند. با وجود رقیبی مثل اپل که در حال انتشار آیفون 7 و 7 پلاس خود است، الان بدترین زمان برای بروز چنین مشکلی است. البته شاید دیدن یک تصویر روی سایت ردیت لبخندی بر لبان کارکنان سامسونگ ایجاد کند، همانطور که در تصویر می بینید یک آیفون 7 منفجر شده! 
دستگاه های گلکسی نوت 7 در هنگام شارژ شدن آتش می گیرند، اما کسی که این عکس را در سایت ردیت گذاشته، می گوید که آیفون 7 اش پیش از آن که به دستش برسد منفجر شده بود. این عکس حس آشنایی را به ما می دهد که در گوشی های سامسونگ زیاد دیده ایم، اما اینبار بدون برند سامسونگ. 
وقتی که از عکاس در مورد این عکس سوال شد، او این پاسخ را داد: " مطمئن نیستم، اما باید اتفاقی بین کارخانه و خانه افتاده باشد." 
همانطور که می بینید، پکیج داخلی نیز ضربه خورده اما خود جعبه کاملا سالم است. 
البته این اتفاق بسیار کم یاب است و این اولین باری است که خبری درمورد انفجار آیفون 7 می شنویم، به همین دلیل کسانی که این گوشی را خریده اند نگران نشدند اما باید حواسشان را بیشتر جمع کنند.  

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر