گوشی ZTE Axon Pro آماده ی فروش با قیمت کمتر از 450 دلار

گوشی ZTE Axon Pro  آماده ی فروش با قیمت کمتر از 450 دلار

گوشی ZTE Axon Pro با قیمت 449.98 دلار، آماده فروش در سایت های فروش موبایل مانند آمازون است. این گوشی در سه رنگ آبی نفتی، طلایی و نقره ای موجود است.


ZTE Axon Pro دارای یک صفحه شیشه ای Gorilla با اندازه 5.5 اینچی و وضوح 2560×1440  و تراکم پیکسلی 534ppi می باشد. مجموعه تراشه ی گوشی اسنپدراگون 810 حاوی پردازنده هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی و کارت گرافیکی Adreno 430 است. این گوشی مجهز به یک رم 4 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و روزنه f/1.8 می باشد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در پشت گوشی وجود دارد که برای زوم کردن مناسب است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری و اندروید 5.1 نیز از دیگر مشخصات Axon pro است.
ویژگی مثبت دیگر این گوشی تراشه صوتی AKM 4961 است که کیفیت صدای بالایی دارد. هر جعبه خریداری شده از این گوشی، یک هدفون JBL دارد که به صورت معمولی 49.99 دلار قیمت دارد و نیز دارای گارانتی دو ساله است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر