سیستم‌عامل Android Wear 2.0 در سال 2017 عرضه می شود.

سیستم‌عامل Android Wear 2.0 در سال 2017 عرضه می شود.

با عرضه نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، گوگل تأیید کرد سیستم‌عامل Android Wear 2.0 در سال 2017 عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، نسل بعدی سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند که قرار بود پاییز امسال رونمایی شود به 2017 موکول شد. گوگل دلایل نرم‌افزاری را عامل اصلی ذکر کرده و این در حالی است که سازندگانی مانند موتورولا، هوآوی و ال جی محصولات جدیدی را عرضه نکرده‌اند.

گوگل با اعلام این مطلب افزود همچنان دنبال تیون کردن نرم‌افزار و دریافت فیدبک از سوی توسعه‌دهندگان است و قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی نسخه بتای دیگری را نیز برای توسعه‌دهندگان عرضه کند.

قرار دادن فروشگاه گوگل پلی برای دارندگان ساعت‌های هوشمند از ویژگی‌های جدید اندروید Wear2.0 است تا کاربران بتوانند به‌طور مستقیم اپ های موردنظر خود را بدون داشتن موبایل دریافت کنند.

همچنین به دارندگان ساعت‌های هوشمند آی او اسی نیز اجازه دانلود و نصب اپ های اندرویدی را از طریق واسط نرم‌افزاری می‌دهد.

Play Store  از طریق اتصال به بلوتوث یا وای فای روی ساعت به‌طور مستقیم کار می‌کند و با داشتن رابط گرافیکی بهتر دستیار صوتی جدید روی ساعت‌هایی مانند ال جی واچ مدل Urbane LTE قابل‌نصب شده است.

گفتنی است دارندگان تمام ساعتهای هوشمندساخت کمپانی‌های بزرگ و همچنین ایسوس، Fossil، Michael Kors، Polar و Nixon می‌توانند نسخه بتا را داشته باشند.

اندروید Wear 2.0 بزرگ‌ترین تحول نرم‌افزاری روی ساعت‌های هوشمند اندرویدی از سال 2014 بدین سو است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر