شیائومی Redmi 3S Plus رسمی شد : یک گوشی ساده با پردازشگر 8 هسته ای و باتری 4100mAh !

شیائومی Redmi 3S Plus رسمی شد : یک گوشی ساده با پردازشگر 8 هسته ای و باتری 4100mAh !

شیائومی به تازگی از گوشی Redmi 3S پلاس رونمایی کرده است که محصولی شبیه به Redmi 3S می باشد که در ماه ژوئیه ( 12 خرداد تا 10 تیر ) توسط سازنده چینی وارد بازار شد . Redmi 3S پلاس هم مانند سایر اعضای خانواده خود از یک طراحی زیبا و مجموعه سخت افزاری معقول بهره می برد و قرار است که با یک برچسب قیمت اقتصادی برای فروش آفلاین وارد بازار کشور هند شود .

بر هیچ کس پوشیده نیست که پیشرفت شیائومی در دنیای گوشی های هوشمند تا حد زیادی مدیون فروش آنلاین محصولات این برند می باشد با وجود این خبرهایی که اخیرا منتشر شده است از این امر حکایت می کنند که ظاهرا این سازنده هم می خواهد مانند سایر سازندگان گوشی های موبایل ، محصولات خود را در بازارهای عادی هم عرضه کند . 

مشخصات فنی گوشی شیائومی Redmi 3S Plus !

این گوشی هوشمند دو سیم کارته شبکه LTE را پشتیبانی می کند و از یک نمایشگر 5 اینچی 720 در 1280 پیکسلی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 430 ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو ، نرم افزار کمکی MIUI ، باتری 4100mAh و اسکنر اثر انگشت بهره می برد .

گوشی جدید سازنده چینی قرار است با یک برچسب قیمت 143 دلاری وارد بازار کشور هند شود درحالی که مدل Redmi 3S هم اکنون با یک رم 3 گیگابایتی با نام شیائومی 3S Prime با قیمت 135 دلار در این کشور به صورت آنلاین به فروش می رسد ؛ البته علت این رویکرد عرضه مدل جدید به صورت آفلاین می باشد که نمی تواند مشکلی را برای فروش آنلاین برادر بزرگ تر خود ایجاد کند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر