بهترین گوشی های گیمینگ !

بهترین گوشی های گیمینگ !

بازی با گوشی های موبایل از زمانی که نوکیا بازی ماری ( Snake ) را بر روی مدل Nokia 3310 عرضه کرد ، راه زیادی را پشت سر گذاشته است . امروزه اگر که یک گوشی خوب را در دست داشته باشید دلیلی ندارد که بخواهید از نصب کردن بازی های زیبا بر روی آن صرف نظر کنید . در این نوشتار به معرفی برترین گوشی های گیمینگ جهان پرداخته شده است .

بهترین گوشی از همه لحاظ ، سامسونگ گلکسی نوت 7 !

نمی توان گفت که سازنده کره ای توانست همان گونه که می خواهد از جدیدترین گوشی پرچم دار خود رونمایی کند با وجود این شکی نیست که گوشی گلکسی نوت 7 یکی از برترین گوشی هایی می باشد که در سال 2016 وارد بازار شده است ؛ مخصوصا در صورتی که کاربر آن یک گیمر باشد . 

این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD مجهز شده است تا بتواند به راحتی هر بازی را که کاربر می خواهد اجرا کند . 

از دیگر قابلیت های گیمینگ این محصول بسیار خوب می توان به قلم آن اشاره کرد که لذت بازی های پازلی را چند برابر می کند . گلکسی نوت 7 ویژگی های نرم افزاری بسیار خوبی نیز دارد که در صورتی که یک گیمر حرفه ای هستید بدون شک در هنگام اجرای بازی مورد علاقه خود Game Launcher و Game Tools آن را نیز فعال می کنید . این دو قابلیت گوشی شما را برای اجرای بازی های مختلف بهینه سازی می کند تا بتوانید به راحتی بر روی گذراندن مراحل بازی متمرکز شوید .

حرف آخر : گلکسی نوت 7 محصولی می باشد که مخصوص گیمرها ساخته شده است ؛ این گوشی هوشمند می تواند قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار دهد . 

بهترین گوشی از نظر عملکرد باتری ، موتو Z پلی !

زمانی که در حال اجرای بازی مورد علاقه خود هستید عملکرد باتری اهمیت زیادی پیدا می کند و به همین دلیل هیچ چیزی بدتر از این نیست که در بحرانی ترین لحظه بازی اعلان خالی بودن باتری بر روی نمایشگر گوشی ظاهر شود . اگر که می خواهید از این معضل به دور باشید بهترین گزینه پیشنهادی گوشی موتو Z پلی دروید می باشد . 

موتو Z پلی ، جدیدترین گوشی مدولار موتورولا ، به یک باتری قدرتمند 3,510mAh مجهز می باشد که عملکرد آن توسط یک پردازشگر کارآمد و نمایشگر دارای رزولوشن پایین ارتقاء یافته است و توسط شارژر دیواری توربو پاور ( TurboPower ) موتورولا تنها با 15 دقیقه شارژ می تواند گوشی شما را به مدت 9 ساعت فعال نگه دارد . 

نمایشگر موتو Z پلی از نظر عملکرد به خوبی دیگر نمایشگرهای UHD نیست اما درجه رنگ و زاویه دید بسیار خوبی را در اختیار کاربر می گذارد . از دیگر مزایای طراحی مدولار این گوشی هوشمند می توان به منبع ذخیره GRID با ظرفیت 2,260mAh اشاره کرد که علاوه بر کارآمدتر کردن راندمان تغذیه سازی باتری ، امکان شارژ کردن بی سیم باتری را نیز در اختیار کاربر می گذارد .

 حرف آخر : گوشی موتورولا موتو Z پلی با برچسب قیمتی در حدود 400 دلار یکی از بهترین همراهان کاربرانی می باشد که می خواهند با گوشی های خود بازی های مختلف را اجرا کنند .

بهترین گوشی از نظر واکنش پذیری لمسی نمایشگر ، اچ تی سی 10 !

گیمرهای حرفه ای می دانند که تاخیر نمایشگر گوشی در واکنش دهی نسبت به فرامین مختلف امری ناخوشایند می باشد . چنین تاخیرهایی می تواند در لحظات بحرانی بازی نتایج بازی را به راحتی تغییر دهند . در بازی های قدیمی کاربر می توانست حساسیت بازی نسبت به فرامین ورودی را تغییر دهد اما در گوشی های موبایل این پارامتر تنها به میزان حساسیت سنسورهای نمایشگر در مقابل فرامین لمسی بستگی دارد و از این نظر بدون شک تا به حال هیچ دستگاهی بهتر از گوشی اچ تی سی 10 وارد بازار نشده است . 

اچ تی سی در این زمینه گفته که هنوز هیچ دستگاهی نتوانسته است که از نظر حساسیت نمایشگر با گوشی اچ تی سی 10 رقابت کند . این ویژگی چندان برجسته به نظر نمی رسد اما برای گیمرها اهمیت فراوانی دارد . 

اچ تی سی 10 ویژگی های سخت افزاری بسیار خوب دیگری را نیز در خود دارد . این گوشی هوشمند به یک دوربین 12 مگاپیکسلی ، پردازشگر چهار هسته ای 2.2GHz کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، بدنه یکپارچه آلومینیومی ، و قابلیت صوتی بسیار خوب مجهز شده است تا سایر احتیاجات کاربران را نیر به راحتی برآورده کند .

حرف آخر : با خرید گوشی اچ تی سی 10 دیگر هرگز در بازی های مختلف به دلیل تاخیر واکنش دهی نمایشگر در مقابل فرامین لمسی ، بازنده نمی شوید .   

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر