شارژر جدید Air Charge برای آیفون

شارژر جدید Air Charge برای آیفون

کمپانی Grykar این هفته کمپینی برای شارژر جدید گوشی‌های آیفون در سایت Kickstarter راه اندازی کرد.

ه گزارش هم رسان، این شارژر با نام Air Charge شناخته می‌شود و با استفاده از امواج مغناطیسی، شارژر Air Charge گوشی iPhone شما را از طریق هوا شارژ می‌نماید. این اتفاق توسط یک صفحه مغناطیسی انجام می‌شود و شارژر به طور کامل خاموش و بی صدا است. بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی از صدای آزار دهنده به راحتی استراحت کنید. طراحی ساده Air Charge این اجازه را می‌دهد تا شما از هر قاب آیفون استفاده نمایید زیرا این شارژر فقط به کانکتورهای Lightning متصل می‌شود.


طراحی وسیله مذکور بسیار ساده است. پایه این شارژر تقریباً در پشت گوشی آیفون پنهان می‌شود و در رنگ‌های سفید و سیاه در دسترس است.
شما می‌توانید با نگاه کردن به فیلم زیر اطلاعات بیشتری در مورد این شارژر به دست بیاورید. شارژر Air Charge به دنبال به دست آوردن مبلغ ۵۰۰۰$ برای تولید در طول ۵۷ روز آینده است. این شارژر از گوشی‌های iPhone 7 و iPhone 7 Plus و همچنین گوشی‌های قدیمی‌تری مانند iPhone 6/6s و ۶S Plus نیز پشتیبانی می‌نماید.
قیمت این شارژر ۷۹$ است و انتظار می‌رود در بهمن ماه برای خریداران ارسال شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر