گوشی بدون دکمه HTC به نام HTC Ocean

گوشی بدون دکمه HTC به نام HTC Ocean

اوایل هفته گذشته بود که یکی از طراحان شرکت اچ تی سی به نام دنیل ورمیولن ایده‌های یک گوشی بدون دکمه به نام “Ocean” را منتشر کرد. جالب اینجاست که طرح مفهومی آن به سرعت توسط ورمیولن از روی صفحه نمونه کارهای آنلاین وی حذف شد اما همه ما می‌دانیم که به راحتی نمی‌توان یک چیز را از اینترنت حذف کرد.

پس از آن افشاکننده دائمی با نام کاربری LlabTooFeR عنوان کرد که اچ تی سی می‌تواند این محصول جدید خود را در سه مدل مختلف عرضه کند: Ocean Master، Ocean Note و Ocean Smart سه مدل قابل عرضه این محصول بدون دکمه خواهند بود. از آنجایی که ما انتظار داشتیم اخبار بیشتری در ارتباط با این محصول به بیرون درز پیدا کند، خوشبختانه رندرهایی با کیفیت بالا در معرض دید عموم قرار گرفتند که می‌توانید در زیر آن‌ها را ببینید.

ایده‌ی یک دستگاه که به طور کامل عاری از هرگونه کلید فیزیکی است شاید کمی جذاب و عجیب و غریب باشد. گوشی‌های هوشمند چند سال اخیر هرچند تماماً قابلیت‌های خود را به صورت لمسی همراه با رابط کاربری لمسی خود ارائه می‌دهند؛ اما همچنان چندین دکمه فیزیکی از قبیل دکمه هوم، کلیدهای کنترل صدا و یک کلید پاور را حفظ کرده‌اند. حال خانواده معرفی نشده گوشی‌های HTC Ocean با توجه به اطلاعات کمی که ما از آن‌ها داریم، شامل یک قاب لمسی هستند که قابلیت‌های مختلف این چنینی را بدون نیاز به فشردن دکمه فیزیکی به ارمغان می‌آورند. به عنوان مثال یک کاربر می‌تواند انگشت خود را بر روی قسمت‌های مختلف قاب این گوشی بکشد تا اتفاق خاصی به وجود آید.

این گوشی هوشمند می‌تواند حاصل از ایده جذابی باشد و این تولیدکننده تایوانی با ساخت چنین محصولی، فراتر از مرحله طراحی گوشی‌های امروزی گام بردارد. در این رندرهای سه بعدی همچنین ما لبه‌هایی پخ، یک جک ورودی 3.5 میلی‌متری، یک ورودی USB تایپ C و همچنین دو دوربین پشتی کنار یکدیگر را نیز می‌توانیم ببینیم.

هرچند ما می‌دانیم که هنوز HTC Ocean به عنوان یک تئوری در دست کار است و زمان زیادی تا تماشای آن از نزدیک فاصله خواهیم داشت. بدون شک در بازاری که اغلب دستگاه‌ها شبیه به یکدیگر هستند، یک ایده بالقوه این‌چنینی می‌تواند جذاب و پرسود باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر