همکاری اپل و شارپ برای تولید نمایشگر های OLED

همکاری اپل و شارپ برای تولید نمایشگر های OLED

از گوش و کنار خبرهای متعددی به گوشی می‌رسد که اپل قصد دارد از نمایشگرهای OLED در آیفون‌های سال 2017 استفاده کند. نمایشگرهایی که ممکن است شرکت شارپ یکی از تولیدکنندگانش باشد.

خبرها و شایعات در مورد محصولات اپل تمامی ندارد. حالا که شایعات آیفون 7 به پایان رسیده است وقت آن شده تا در مورد آیفون‌های 2017 صحبت کنیم.

مدت‌هاست که خبرهایی درمورد استفاده از پنل‌های نمایشگر OLED در گوشی‌های هوشمند شرکت اپل را می‌شنویم و می‌دانیم که سامسونگ یکی از کاندیدهای اصلی این کار باشد. با این حال شایعات جدیدی به گوشی می‎رسد که سامسونگ در حال مذاکره با شرکت شارپ برای تولید نمایشگرهای OLED آیفون‌های 2017 است.

هنوز مشخص نیست که شارپ قرار است تولید کننده اصلی نمایشگرهای آیفون بعدی اپل باشد یا در کنار سامسونگ، ال‌جی و JDI بخشی از این وظیفه را برعهده خواهد داشت.

هم اکنون تنها ساعت‌های هوشمند اپل از نمایشگرها OLED استفاده می‌کنند و احتمال می‌رود نسل جدید لپ‌تاپ‌های MacBook Pro نیز مجهز به نمایشگرهای لمسی OLED شوند. هنوز یک سال تا معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل زمان باقی است و تا آن موقع حتما حقیقت این ماجرا روشن می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر