پس از انفجار نوت 7، نوبت به ماشین لباسشویی‌های سامسونگ رسید

پس از انفجار نوت 7، نوبت به ماشین لباسشویی‌های سامسونگ رسید

از اوایل سال گذشته 21 مورد انفجار لباسشویی‌های سطلی سامسونگ به مؤسسه سی.پی.اس.سی گزارش شده است .تصویر پس از انفجار نوت 7، نوبت به ماشین لباسشویی‌های سامسونگ رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ای.بی.سی نیوز(abc)، اخیرا کمیسیون امنیت محصولات مصرفی در آمریکا یا سی.پی.اس.سی (CPSC) ضمن یک گزارس ویژه در مورد خطر انفجار ماشین لباسشویی‌های سامسونگ (Samsung) که لباس از بالای دستگاه به داخل آن ریخته می‌شود (سطلی) هشدار داده است.

این سازمان اعلام کرده است به همراه شرکت سامسونگ جهت چاره جویی برای رفع این مشکل مشغول کار بر روی این سری از دستگاه‌های لباسشویی سطلی تولید این شرکت کره‌ای هستند. این مشکل انفجار در لباسشویی‌های تولیدی بین ماه‌های مارچ 2011 تا آوریل 2016 مشاهده شده است.

در اولین مورد آن صاحب ماشین لباسشویی سامسونگ خانم «ملیسا دکستون» 32 ساله در شهر دالاس جورجیا اوایل شروع استفاده از ماشین لباسشویی خود بسیار راضی بود و می‌گفت: «این ماشین لباسشویی از هر نظر عالی است» اما در صبح روز 8 آوریل 2016 همه چیز تغییر کرد. به گفته وی هنگامی که در کنار ماشین لباسشویی ایستاده بوده، دستگاه ناگهان منفجر شده است.

دکستون گفت: «صدای انفجار ماشین لباسشویی مانند صدای بمب مهیب بود و همه جا را لرزاند. پس از انفجار سیم و پیچ و مهره و قطعات بدنه دستگاه بود که کف آشپزخانه من را پوشانده بود. از همه ترسناکتر این که پسر 4 ساله‌ام لوک نیز در کنارم بود. من فقط به یاد می‌آورم که سرم را با دو دستم پوشاندم و روی پسرم خم شده و فقط فریاد می‌زدم.»

در موردی مشابه در شهر هولی اسپرینگ شمال ایالت کارولینا، خانم «سارا پرایس» گفت ماشین لباسشویی سطلی او که تنها 2 ماه از خریدش می‌گذشت، در اثر انفجار تکه تکه شده است. او می‌گوید: «نمی‌دانم اگر من یا یکی از اعضای خانواده‌ام هنگام انفجار دستگاه در آنجا بودیم ، چه اتفاقی برایمان می‌افتاد.»

به گزارش شبکه خبری ای.بی.سی، اینها تنها موارد انفجار ماشین لباسشویی‌های سطلی سامسونگ در آمریکا نیستند. در تحقیقاتی که واحد صبح بخیرآمریکای (GMA)این شبکه خبری انجام داده به این نتیجه رسیده است که از اوایل سال گذشته 21 نفر از مصرف کنندگان این محصولات موارد انفجار مشابه لباسشویی‌های سطلی سامسونگ را به مؤسسه سی.پی.اس.سی گزارش کرده‌اند.

خانم دکستون و دیگر مصرف کنندگان لباسشویی‌های سطلی سامسونگ، در حال حاضر اقامه دعوایی را علیه شرکت سامسونگ در دادگاه شهر نیوجرسی آمریکا مطرح ساخته‌اند. وکیل آنها «جیسون لیچت من» موضوع ضعیف بودن میله ها و بست‌های نگهدارنده ماشین لباسشویی‌های سطلی سامسونگ جهت نگهداری مخزن و درام آن در موقع چرخش را در دادگاه مطرح کرده است که در هنگام مرحله چرخش موجب رها شدن مخزن و درام شده و باعث تکه تکه شدن و انفجار این ماشین لباسشویی‌ها می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Mahdi

یک‌شنبه, 11 مهر 1395

دیگه دارن جو میدن ... اینا فیکه همش کابرا خودشون دیگه دارن سیستم رو اختلال ایجاد میکنن که یعنی از قصد از اینکارا میکنن ....

پاسخ

ثبت نظر