امکان جدید فیسبوک برای اشتراک گذاری با ابزار Messenger Day

امکان جدید فیسبوک برای اشتراک گذاری با ابزار Messenger Day

ابزار Messenger Day به کاربران فیسبوک این امکان را می دهد تا ویدئوها و عکس هایی را به اشتراک بگذارند که بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مش ایبل، این اواخر فیسبوک علاقه زیادی پیدا کرده تا برخی از ویژگی های شبکه اجتماعی اسنپ چت را قرض بگیرد و در حال حاضر مشغول تست یکی از همین قابلیت ها در کشور لهستان است.

این ابزار که به آن Messenger Day گفته می شود به کاربران فیسبوک مسنجر این امکان را می دهد تا مجموعه ای از عکس ها و ویدئوها را که ظرف مدت 24 ساعت از بین می روند با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

البته آنها می توانند این عکس ها را به متن، استیکر و خیلی امکانات دیگر مزین کرده و همان کاری را انجام دهند که برای Snapchat Stories اتفاق می افتد.

اگر به خاطر داشته باشید فیسبوک یک بار در سال 2013 سعی کرد تا این شبکه اجتماعی را به قیمت 3 میلیارد دلار بخرد اما درخواست آنها مورد موافقت قرار نگرفت.

شبکه های اجتماعی چندان با ویژگی هایی که مختص اسنپ چت بوده غریبه نیستند. ماه گذشته میلادی، اینستاگرام اعلام کرد که ابزاری بنام Stories را به کار گرفته است که مانند Messenger Day بعد از 24 ساعت از بین می رود.

اخیرا هم فیسبوک Instant Video را به مسنجر اضافه کرد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند در حین مکالمه با دوستانشان خیلی سریع و راحت ویدئوها را به اشتراک بگذارند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر